اولین تریلر فیلم Minecraft ظاهر متفاوت جیسون موموآ را نمایش می‌دهد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
حمله خوک‌ها در فیلم A Minecraft Movie
برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم A Minecraft Movie با بازی جیسون موموآ و جک بلک را منتشر کرده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم لایو اکشن ماینکرفت منتشر شده است. برادران وارنر و لجندری امروز اولین تیزر تریلر فیلم A Minecraft Movie را منتشر کرده‌اند که در طول این تریلر شاهد ۴ شخصیت انسانی فیلم هستیم که وارد دنیای ماینکرفت می‌شوند و در ادامه با موجودات مکعبی، بامزه و بعضا خطرناک این دنیا ملاقات می‌کنند. در ادامه شاهد شخصیت استیو هستیم که ظاهری انسانی دارد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر اولین پوستر فیلم A Minecraft Movie را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم A Minecraft Movie

جیسون موموآ، جک بلک در نقش استیو، دانیل بروکس در نقش داون، سباستین یوجین هانسن در نقش هنری، اما مایرز، جنیفر کولیج، کیت مک‌کینون و جامین کلمنت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Minecraft Movie حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرد هس، کارگردان آثاری چون فیلم Napoleon Dynamite، فیلم Nacho Libre و فیلم Gentlemen Broncos وظیفه کارگردانی فیلم Minecraft را بر عهده دارد.

آلیسون شرودر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Heart of Stone و داستان انیمیشن Frozen 2 وظیفه نوشتن نسخه اخیر فیلمنامه فیلم لایو اکشن ماینکرفت را بر عهده داشته است. بازی Minecraft توسط استودیو موجانگ تولید و در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار عرضه شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است و سالیانه ۱۴۰ میلیون بازیکن فعال به شکل ماهیانه به تجربه بازی می‌پردازند.

فیلم A Minecraft Movie در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات