سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم تمدید شد

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
پوستر فصل چهارم سریال Only Murders in the Building
شبکه هولو از تمدید زودهنگام سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم خبر داده است.
تبلیغات

پخش فصل چهارم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان هم‌اکنون در جریان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه هولو اعلام کرد که سریال Only Murders in the Building برای فصل پنجم تمدید شده است. فصل پنجم این سریال کمدی توسط بخش تلویزیونی استودیوی قرن بیستم ساخته خواهد شد و مانند چهار فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و پخش خواهد شد.

استیو مارتین، مارتین شورت، سلنا گومز، مریل استریپ، ایمی رایان، مایکل سیرل کریگتون، زک گالیفیناکیس، یوجین لوی، اوا لونگوریا، مالی شنون، جین ها، سیه‌نا وربر، کمیل نانجیانی، ملیسا مک‌کارتی، کاترین کوهن، ریچارد کایند، دسمین بورگس، دفنی روبین-وگا و لیلیان ربلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Only Murders in the Building حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه‌بر بازی، استیو مارتین وظیفه ساخت سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان را نیز بر عهده داشته که جان هافمن به او در ساخت این سریال کمدی کمک کرده است. مارتین و هافمن وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند که برای ساخت فصل چهارم سریال تنها قتل‌های داخل ساختمان نیز باز خواهند گشت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات