تام هاردی و آرون تیلور جانسون در فیلم جدید کارگردان No Time to Die بازی می‌کنند

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
نقد فیلم ونوم ۲ و تصویر تام هاردی با چراغ قوه
تام هاردی و آرون تیلور جانسون قرار است در فیلم Blood on Snow، اثر جدید کری فوکوناگا به ایفای نقش بپردازند.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید کری فوکوناگا مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که تام هاردی و آرون تیلور جانسون برای بازی در فیلم Blood on Snow قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر یو نسبو خواهد بود که پیش از این فیلم The Snowman و فیلم Headhunters براساس رمان‌های او تولید و اکران شده بودند. هاردی نقش رهبر یک گروه خلافکار به‌نام فیشرمن و جانسون نقش یک قاتل خونسرد و کارآمد به‌نام اولاف را در فیلم Blood on Snow بر عهده دارند.

آرون تایلر جانسون روی فرش قرمز

اتفاقات فیلم خون روی برف در اسلو دهه ۷۰ میلادی جریان دارد که داستان رقابت دو رهبر گروه خلاف‌کاری به‌نام هافمن و فیشرمن را دنبال می‌کند که در تلاش برای کنترل هستند. اولاف قاتل مورد اعتماد فیشرمن است، اما او دارای یک هوش پنهان و یک کد اخلاقی تغییر ناپذیر نیز است. زمانی‌که هافمن دستور می‌دهد همسرش را به قتل برسانند، اصول او با وفاداری اولاف در تضاد است. او طرحی را ارائه می‌کند که باعث می‌شود به هدف بعدی هافمن تبدیل شود و اولاف دیگر جای امنی برای برگشتن ندارد.

او اتحاد شکستنی تشکیل می‌دهد که باعث می‌شود او را در جنگ مرگبار بین گروه‌های خلافکاری قرار دهد. کری فوکوناگا وظیفه کارگردانی فیلم Blood on Snow را براساس فیلمنامه‌ای از بن پاور بر عهده دارد. کری فوکوناگا بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Jane Eyre، فیلم Beasts of No Nation، فیلم No Time to Die، فصل اول سریال True Detective، سریال Maniac و ۴ قسمت از سریال Masters of the Air شناخته می‌شود.

کری فوکوناگا مقابل پوستر ایندی وایر

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Blood on Snow قرار است از اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود. هاردی و جانسون اخیرا در فیلم‌های دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز بازی کرده‌اند و هاردی در فیلم Venom: The Last Dance و جانسون در فیلم Kraven the Hunter حضور داشته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات