تاریخ شروع پخش بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War اعلام شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War
استودیو Pierrot سرانجام تاریخ شروع پخش بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با نام The Conflict را تایید و اعلام کرد.
تبلیغات

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش بخش سوم سری جدید انیمه Bleach مشخص شده است. استودیو Pierrot اعلام کرد که پخش بخش سوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War با نام The Conflict از تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) در ژاپن آغاز خواهد شد. قسمت اول قرار است The Last 9 Days نام داشته باشد و مانند دو بخش اول، بخش سوم این انیمه نیز در ۱۳ قسمت تولید شده است.

انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War درواقع دنباله انیمه بلیچ است که آرک پایانی داستان مانگا Bleach را پوشش می‌دهد و ۱۳ قسمت اول این انیمه در قالب بخش اول و با نام The Blood Warfare در سال ۲۰۲۲ پخش شدند و بخش دوم که شامل ۱۳ قسمت دیگر است تحت نام The Separation پخش شد. توموشیا تاگوچی، میتسوتوشی ساتو و هیکارو موراتا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف دنباله انیمه Bleach را بر عهده داشته‌اند.

پیش از این انیمه بلیچ که اقتباسی از مانگایی محبوب اثر تایت کوبو، در ۳۶۶ قسمت تولید و در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ پخش شده بودند. همچنین انیمه Bleach: Memories of Nobody، انیمه Bleach: The DiamondDust Rebellion، انیمه Bleach: Fade to Black و انیمه Bleach: Hell Verse قسمت‌های سینمایی انیمه Bleach هستند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات