تاریخ پخش انیمیشن Creature Commandos با انتشار تصاویر جدید اعلام شد

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمیشن Creature Commandos
شبکه مکس با انتشار تصاویر جدید سرانجام تاریخ شروع پخش انیمیشن Creature Commandos از دنیای دی سی را تایید و اعلام کرد.
تبلیغات

یک سریال انیمیشنی براساس کمیک Creature Commandos در دست ساخت است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش این انیمیشن سریالی مشخص شده است. پخش انیمیشن Creature Commandos از روز پنج‌شنبه، ۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آذر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد و قسمت پایانی آن در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۷ دی ۱۴۰۳) از شبکه مکس پخش می‌شود. این انیمیشن سریالی در ۷ قسمت تولید شده است که پخش آن هفتگی خواهد بود.

همچنین تصاویر جدیدی از انیمیشن Creature Commandos منتشر شده است که در آن شاهد شخصیت ریک فلگ سنیو، GI Robot و اریک فرانکنشتاین هستیم و همچنین اولین پوستر انیمیشن مخلوقات کماندو هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر و پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن Creature Commandos
جی‌آی ربات در انیمیشن Creature Commandos
ریک فلگ سنیور و فرانکشتاین در انیمیشن Creature Commandos

شان گان در دو نقش ویزل و G.I. Robot، فرانک گریلو در نقش ریک فلگ سنیور، دیوید هاربر در نقش اریک فرانکنشتاین، ایندیرا وارما در نقش عروس (The Bride)، ماریا باکالوا در نقش شاهدخت ایلانا راستوویچ، زوئی چائو در نقش نینا مازورسکی، آلن تودیک در نقش دکتر فاسفرز و آنیا چالوترا در نقش کیرکه از جمله صداپیشگان انیمیشن Creature Commandos هستند. این سریال انیمیشنی بخشی از چپتر اول دنیای سینمایی جدید دی سی با نام Gods and Monsters محسوب می‌شود که قرار است نقش مهمی در آینده این مجموعه داشته باشد.

جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های این سریال انیمیشنی را بر عهده دارد و تمرکز آن روی گروهی از اعضای به شکل هیولا است و سریال Creature Commandos با درجه سنی بزرگسال ساخته شده است. فیلم Superman قرار است شروع کننده فیلم‌های Gods and Monsters باشد که فیلم سوپرمن قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات