تریلر سریال پنگوئن؛ تقلا برای کنترل دنیای تبهکاران گاتهام

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
مذاکره پنگوئن با رقبا در سریال The Penguin
شبکه مکس تریلر جدیدی از سریال The Penguin با نقش‌آفرینی کالین فارل را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس تریلر جدیدی از سریال The Penguin (پنگوئن)، اسپین-آف فیلم The Batman (بتمن) را پخش کرد. این تریلر تلاش آزوالد کابلپات برای کنترل دنیای تبهکاران گاتهام در غیاب کارماین فالکون را نشان می‌دهد و در کانال یوتیوب مکس قابل مشاهده است. قسمت اول سریال پنگوئن در تاریخ ۲۹ شهریور (۱۹ سپتامبر) پخش خواهد شد و اپیزودهای بعدی به‌صورت هفتگی تقدیم طرفدارها می‌شوند.

پوستر سریال The Penguin

وقایع سریال پنگوئن یک هفته پس از حوادث فیلم بتمن اتفاق می‌افتد و ماجراهای آزوالد کابلپات را دنبال می‌کند. این سریال به‌جای اینکه پنگوئن را به‌عنوان سردسته تبهکاران تصویر کند، نحوه به قدرت رسیدن این کاراکتر در دنیای جنایتکاران گاتهام را نشان می‌دهد. کالین فارل، رنزی فلیز، کریستین میلیوتی، مایکل زیگن، مایکل کلی، شهره آغداشلو، دیردری اوکانل، کلنسی براون، جیمز مادیو، اسکات کوهن، فرانسوا چاوو و دیوید اچ. هولمز در این سریال بازی می‌کنند.

لورن لیفرانک به‌عنوان نویسنده و شورانر این اسپین-آف فعالیت می‌کند و کریگ زوبل سکان هدایت سه قسمت ابتدایی آن را در دست دارد. شرکت Sixth and Idaho Productions متعلق به مت ریوز به موجب یک قرارداد کلی سریال پنگوئن را با همکاری شرکت Dylan Clark Productions و بخش تلویزیونی برادران وارنر تولید می‌کند. فیلم بتمن ۲ با بازی رابرت پتینسون نیز در دست تولید قرار دارد که در تاریخ ۱۰ مهر ۱۴۰۵ (۲ اکتبر ۲۰۲۵) اکران می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات