فیلم چهارده یار اوشن با بازی برد پیت و جرج کلونی ساخته خواهد شد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
جرج کلونی و برد پیت در فیلم Ocean's Eleven
برادران وارنر به‌دنبال ساخت فیلم Ocean’s 14 با بازی برد پیت و جرج کلونی است که یک کارگردان جدید روی صندلی آن خواهد نشست.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله جدیدی از فیلم یازده یار اوشن ساخته خواهد شد. پس از سه‌گانه Ocean’s 11 استیون سودربرگ، اکنون ددلاین گزارش داد که احتمال ساخت فیلم Ocean’s Fourteen وجود دارد و برادران وارنر به‌دنبال ساخت آن است. انتظار می‌رود برد پیت و جرج کلونی برای نقش‌آفرینی دوباره بازگردند و همچنین ادوارد برگر، کارگردان فیلم All Quiet on the Western Front برای کارگردانی فیلم ۱۴ یار اوشن در نظر گرفته شده است.

ددلاین می‌گوید که منابع نزدیک می‌گویند فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت است و برگر هنوز پیشنهادی برای کارگردانی فیلم دریافت نکرده است و همچنین انتظار می‌رود شاهد بازگشت مت دیمون، کیسی افلک و دیگر بازیگران قسمت‌های قبلی هم باشیم. برگر بیشتر برای کارگردانی فیلم All Quiet on the Western Front شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت بهترین فیلم سال شد. او اخیرا فیلم Conclave را کارگردانی کرده است که این فیلم برای اولین‌بار در جشنواره فیلم Telluride نمایش داده خواهد شد.

برد پیت و ستاره‌های دیگر در فیلم یازده یار اوشن

فیلم Conclave در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۱ آبان ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. فیلم Ocean’s Eleven که خود بازسازی یک فیلم کلاسیک به همین نام بود، به کارگردانی استیون سودربرگ در سال ۲۰۰۱ اکران شد. در این فیلم شاهد بازیگرانی چون جرج کلونی، برد پیت، مت دیمون، جولیا رابرتس، اندی گارسیا، کیسی افلک و کارل رینر بودیم. در ادامه فیلم Ocean’s Twelve در سال ۲۰۰۴ و فیلم Ocean’s Thirteen در سال ۲۰۰۷ اکران شدند که سودربرگ برای کارگردانی هر دو قسمت بازگشت.

همچنین فیلم Ocean’s 8 که اسپین‌آف این مجموعه بود به کارگردانی گری راس در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت. این درحالی‌است که پیش از این اخبار ساخت قسمت جدید و پیش درآمد فیلم Ocean’s Eleven به کارگردانی جی روچ و با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ شنیده می‌شد که مشخص نیست ساخت احتمالی فیلم Ocean’s 14 چقدر روی آن تاثیر خواهد گذاشت. برد پیت و جرج کلونی اخیرا در فیلم Wolfs پس از سال‌ها دوباره هم‌بازی شده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات