انیمیشن Twilight برای نتفلیکس ساخته خواهد شد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت های اصلی مجموعه سینمایی The twilight
نتفلیکس در حال ساخت انیمیشن Midnight Sun براساس مجموعه Twilight است که نگاه متفاوتی از داستان را ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

اسفند گذشته بخش تلویزیونی لاینزگیت از توسعه یک سریال انیمیشنی براساس Twilight خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از انیمیشن گرگ و میش منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که نتفلیکس سفارش ساخت یک فصل کامل از انیمیشن Midnight Sun را ارائه کرده است که براساس رمانی به همین نام از مجموعه Twilight اثر استفانی مایر ساخته خواهد شد که این رمان در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود.

تمرکز ۴ کتاب و فیلم Twilight روی شخصیت بلا سوان بود و کتاب Midnight Sun این داستان را از نگاه ادوارد کالن که یک خون آشام است، روایت می‌کند. این پروژه همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد که ساخت آن از آوریل ۲۰۲۳ آغاز شده بود. نتفلیکس همچنین شینید دالی با سابقه نویسندگی در سریال Tell Me Lies، سریال The Walking Dead: World Beyond و سریال Raised by Wolves را به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی انیمیشن Midnight Sun استخدام کرده است.

مایر هم قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به‌همراه مگان هیبت، ویک گادفری، مارتی بوئن، اریک فیگ و سمی کیم فالوی در انیمیشن آفتاب نیمه شب حضور داشته باشد. بخش تلویزیونی لاینزگیت وظیفه تولید انیمیشن Midnight Sun را بر عهده دارد و اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. پیش از این ۵ فیلم Twilight بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ تولید و اکران شده بودند و توانستند بیش از ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کنند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات