اولین تریلر فیلم Wolf Man صحنه‌های تنش‌زا و ترسناکی را نمایش می‌دهد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
دختر بچه در جنگل در فیلم Wolf Man
یونیورسال و بلوم هاوس اولین تیزر تریلر بازسازی فیلم Wolf Man را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر ترسناک و تنش‌زا زیادی هستیم.
تبلیغات

یونیورسال و بلوم هاوس در حال ساخت بازسازی از فیلم مرد گرگ نما هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم ترسناک منتشر شده است. یونیورسال و بلوم هاوس اولین تیزر تریلر فیلم Wolf Man را به اشتراک گذاشته‌اند که در طول این تریلر شاهد تصاویر تنش‌زا و ترسناکی هستیم و تریلر چیز زیادی از داستان فیلم فاش نمی‌کند. این فیلم ترسناک داستان مردی را دنبال می‌کند که باید از خانواده‌اش دربرابر یک شکارچی کشنده و درنده محافظت کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر فیلم Wolf Man نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر فیلم Wolf Man

لی ونل با سابقه کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3، فیلم Upgrade و فیلم The Invisible Man وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wolf Man را بر عهده دارد که کوربت تاک، لورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک به ونل کمک کرده‌اند. کریستوفر ابوت در نقش لارنس تالبوت ملقب به مرد گرگ‌نما، جولیا گارنر، ماتیلدا فرث و سام یاگر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wolf Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Wolf Man برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵‌ (۲۸ دی ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات