بازیگر Star Trek: Picard به سریال ویژن مارول پیوست

جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ویژن سفید در قسمت پایانی سریال WandaVision
مارول استودیو به‌تازگی بازیگر دیگری را برای حضور در سریال Vision با بازی پل بتانی استخدام کرده است.
تبلیغات

ماه خرداد امسال مشخص شد که مارول استودیو با استخدام یک سازنده ساخت سریالی براساس ویژن با بازی پل بتانی را از سر گرفته است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این سریال اضافه شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که تاد استاشویک که نقش کلیدی در فصل سوم سریال Star Trek: Picard داشته، پس از توافق با مارول استودیو قرار است در سریال Vision که در حال حاضر نام رسمی آن مشخص نیست به ایفای نقش بپردازد، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.

تاد استاشویک در سریال Twelve Monkeys

تری ماتالاس، سازنده سریال Tweleve Monkeys و نویسنده فصل دوم و شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Picard به‌عنوان سازنده و شورانر در سریال ویژن حضور دارد و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید اسپین‌آف سریال WandaVision از سال ۲۰۲۵ آغاز شود. همچنین پل بتانی برای بازی در نقش ویژن و جیمز اسپیدر برای صداپیشگی اولتران در این سریال بدون نام باز خواهد گشت. ساخت سریال Vision در سال ۲۰۲۲ آغاز شد که در ادامه تغییراتی در روند ساخت آن ایجاد شده است.

گفته می‌شود که تمرکز این سریال بدون نام روی ویژن است که تلاش می‌کند تا حافظه و بخش انسانی خود را بازیابی کند و درکنار تمرکز روی ویژن، ددلاین شنیده است که احتمال دارد الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیموف هم در این سریال بازگردد. باتوجه‌به ارتباطی که بین این دو شخصیت وجود دارد، بازگشت واندا می‌تواند منطقی باشد. شخصیت ویژن در فیلم Avengers: Infinity War توسط تانوس کشته شد، اما در سریال WandaVision شاهد بازگشت او به شکل خیالی بودیم و سپس نسخه سفید آن در پایان سریال معرفی شد.

در ادامه شاهد غیبت این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بودیم. گفته می‌شود که سریال Vision قرار است در سال ۲۰۲۶ از دیزنی پلاس پخش شود. علاو‌ه‌بر سریال پیشتازان فضا پیکارد، تاد استاشویک سابقه حضور در آثار دیگری چون سریال Tweleve Monkeys، سریال The Originals، فیلم Love, Weddings & Other Disasters، فیلم The Way Back و فیلم Mockingbird را در کارنامه خود داشته است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات