اولین تریلر فیلم Minecraft بیش از یک میلیون بار دیسلایک خورده است

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جک بلک در نقش استیو در فیلم A Minecraft Movie
اولین تریلر فیلم A Minecraft Movie با بازخورد و واکنش بسیار منفی طرفداران ماینکرفت مواجه شده است که عمده انتقادات به ظاهر جک بلک است.
تبلیغات

پنج شنبه هفته گذشته بود که اولین تریلر فیلم لایو اکشن ماینکرفت منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر با واکنش منفی زیادی مواجه شده است. به نقل از فوربس و طبق اطلاعات ثبت شده در صفحه تریلر فیلم در یوتیوب برادران وارنر، اولین تریلر فیلم A Minecraft Movie تاکنون بیش از ۱ میلیون بار توسط مردم دیسلایک خورده است که در مقابل بیش از ۶۰۰ هزار نفر نیز این تریلر را لایک کرده‌اند. تا لحظه انتشار خبر بیش از ۱.۳ میلیون نفر تریلر را دیسلایک و بیش از ۶۲۲ هزار نفر تریلر را لایک کرده‌اند.

گروهی دلیل این موضوع را ترکیب لایو اکشن و انیمیشن فیلم Minecraft می‌دانند که بسیاری اعتقاد دارند بهتر بود فیلم تمام انیمیشن با شخصیت‌هایی مانند بازی آن باشد. همچنین ظاهر جیسون موموآ و همچنین جک بلک هم با بازخورد منفی مواجه شده است و گروهی به ظاهر استیو انتقاد کرده‌اند و می‌گویند جک بلک صرفا با ظاهر عادی خود و تنها با یک تی‌شرت آبی در فیلم A Minecraft Movie بازی کرده است. در هر حال باید دید واکنش برادران وارنر به این موضوع چگونه خواهد بود.

حمله خوک‌ها در فیلم A Minecraft Movie

جیسون موموآ، جک بلک در نقش استیو، دانیل بروکس در نقش داون، سباستین یوجین هانسن در نقش هنری، اما مایرز، جنیفر کولیج، کیت مک‌کینون و جامین کلمنت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Minecraft Movie حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرد هس، کارگردان آثاری چون فیلم Napoleon Dynamite، فیلم Nacho Libre و فیلم Gentlemen Broncos وظیفه کارگردانی فیلم Minecraft را بر عهده دارد.

آلیسون شرودر با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Heart of Stone و داستان انیمیشن Frozen 2 وظیفه نوشتن نسخه اخیر فیلمنامه فیلم لایو اکشن ماینکرفت را بر عهده داشته است. بازی Minecraft توسط استودیو موجانگ تولید و در سال ۲۰۱۱ برای اولین‌بار عرضه شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی ماینکرفت به فروش رفته است و سالیانه ۱۴۰ میلیون بازیکن فعال به شکل ماهیانه به تجربه بازی می‌پردازند.

فیلم A Minecraft Movie در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات