تریلر نهایی انیمیشن The Wild Robot | ماجراجویی حماسی ربات

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ربات و جوجه اردک مهربان در انیمیشن The Wild Robot
یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدید و نهایی انیمیشن The Wild Robot را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جذاب زیادی است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن بعدی دریم ورکس منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدید و نهایی انیمیشن The Wild Robot را منتشر کردند که در طول تریلر تصاویر جدیدی از این انیمیشن موردانتظار نمایش داده می‌شود و نگاه بهتری به داستان و اتفاقات این انیمیشن حماسی و احساسی داریم. در طول تریلر ربات در نقش مادر یک اردک ظاهر می‌شود و به او کمک می‌کند تا بزرگ شود.

در ادامه او به شخص متفاوتی تبدیل می‌شود و او اکنون تلاش می‌کند تا از جنگل دربرابر هم‌نوعان خود دفاع کند. همچنین از آنجایی‌که انیمیشن The Wild Robot اخیرا در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شده و با تحسین منتقدان مواجه شده است، در طول تریلر بخش‌هایی از تحسین و نظر منتقدان را نیز شاهد هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

لوپیتا نیونگو، پدرو پاسکال، کاترین اوهارا، بیل نای، کیت کانر، استفانی شو، مارک همیل، مت بری و وینگ ریمز از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Wild Robot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس سندرز، کارگردان آثاری چون انیمیشن Lilo & Stitch، انیمیشن How to Train Your Dragon، انیمیشن The Croods و فیلم The Call of the Wild وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن ربات وحشی را بر عهده دارد. این انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پیتر براون است.

انیمیشن The Wild Robot داستان رازوم ۷۱۳۴ را دنبال می‌کند و به یک جزیره متروک به ساحل می‌رود. داستان انیمیشن زمانی آغاز می‌شود که او محافظ غیرمنتظره یک غاز یتیم می‌شود که او را برایت‌بیل می‌نامد. آن‌ها با هم برای زنده‌ماندن در محیط سخت تلاش می‌کنند، اما فقط با کمک گروهی نزدیک از حیوانات نامتناسب که ابتدا دوستان و سپس خانواده می‌شوند، موفق به انجام این کار می‌شوند.

انیمیشن The Wild Robot برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات