بازیگران جدیدی به نیکلاس کیج در سریال مرد‌ عنکبوتی نوآر پیوستند

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
مرد عنکبوتی نوآر (Spider-Man Noir)
برندن گلیسون و جک هیوستون به نیکلاس کیج در سریال مورد انتظار Spider-Noir پیوستند.
تبلیغات

برندن گلیسون، نامزد دریافت جایزه اسکار به نیکلاس کیج در سریال Spider-Noir پیوست. به نقل از رسانه Variety، این بازیگر قرار است در پروژه Spider-Noir نقش یک شخصیت شرور به اسم The Monster را ایفا کند. برندن گلیسون به‌خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند در بروژ، هری پاتر، گنگ‌های نیویورک و بانشی‌های اینشرین شهرت دارد. او در تلویزیون نیز با سریال آقای مرسدس، مهارت و استعداد بازیگری خود را به همگان ثابت کرد.

از سوی دیگر و به نقل از رسانه ددلاین، جک هیوستون نیز برای بازی در سریال Spider-Noir انتخاب شده است. نقش دقیق هیوستون در حال حاضر مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود که در قامت یک محافظ به ایفای نقش خواهد پرداخت و حضور چشم‌گیری در سریال نخواهد داشت. جک هیوستون بیشتر به‌خاطر حضورش در سریال Boardwalk Empire و همچنین فصل چهارم سریال فارگو شناخته می‌شود.

تاریخ انتشار Spider-Noir هنوز اعلام نشده است؛ اما می‌دانیم که ابتدا در سرویس MGM+ و سپس آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. همچنین نیکلاس کیج به عنوان بازیگر شخصیت اصلی سریال به ایفای نقش مرد عنکبوتی خواهد پرداخت. در خلاصه داستان Spider-Noir آمده است: «این سریال داستان یک کارآگاه خصوصی سال‌خورده و بخت برگشته را در نیویورک دهه ۱۹۳۰ روایت خواهد کرد. او در نهایت مجبور می‌شود با زندگی گذشته‌اش به عنوان تنها ابرقهرمان شهر دست‌وپنجه نرم کند.»

هری بردبیر کارگردانی و تهیه‌کنندگی دو قسمت اول این سریال هشت قسمتی را بر عهده دارد؛ در حالی‌که فیل لرد، کریستوفر میلر و امی پاسکال به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی مشغول به کار هستند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات