تریلر فیلم Salem’s Lot تهدیدی مرگبار را نشان می‌دهد

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
وحشت کاراکترهای فیلم Salem’s Lot از تهدیدی مرگبار
شبکه مکس تریلر و پوستر جدیدی از فیلم ترسناک Salem’s Lot را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه مکس تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Salem’s Lot (سیلمز لات) را به اشتراک گذاشت. رسانه کامینگ‌سون گزارش داد که این تریلر به نمایش اتفاقات غیرعادی و عجیب شهر می‌پردازد و نگاهی اجمالی به هیولایی دارد که زندگی شخصیت‌های اصلی داستان را تهدید می‌کند. فیلم سیلمز لات در ابتدا برای اکران در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود، اما با تأخیر مواجه شد و اکنون در تاریخ ۱۲ مهر (۳ اکتبر) از شبکه مکس به نمایش در می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر فیلم Salem’s Lot

گری دابرمن وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم Salem’s Lot را براساس رمانی با همین نام از استیون کینگ برعهده داشت. در خلاصه داستان فیلم ترسناک سیلمز لات می‌خوانیم: «نویسنده‌ای با نام بن میرز برای نوشتن کتابش به خانه دوران کودکی خود برمی‌گردد، اما در می‌یابد که زادگاهش مورد تهدید خون‌آشامی بی‌رحم قرار گرفته است.» گری دابرمن، مایکل بدرمن، اندرو چایلدز و جانسون اسکات به‌عنوان مدیر تولید اجرایی و جیمز وان، مایکل کلیر و روی لی به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.

لوئیس پولمن، بازیگر سریال Outer Range (محدوده بیرونی) در نقش بن میرز، الفری وودارد، بازیگر فیلم Annabelle (آنابل) در نقش دکتر کودی، مکنزی لی، بازیگر فیلم The Assistant (دستیار) در نقش سوزان نورتون، بیل کمپ، بازیگر سریال Presumed Innocent (بی‌گناه فرضی) در نقش متیو برک، اسپنسر تریت کلارک، بازیگر سریال Animal Kingdom (پادشاهی حیوانی) در نقش مایک ریرسون و پیلو اسبک، بازیگر سریال Borgen (وثیقه) ازجمله بازیگران فیلم سیلمز لات به‌شمار می‌آیند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات