تصاویر جدید انیمیشن Moana 2 همراهان موانا در اقیانوس را نشان می‌دهد

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
مطالعه 4 دقیقه
موانا با پارو در تصویر رسمی انیمیشن Moana 2
جدیدترین تصاویر انیمیشن Moana 2، همراهان تازه موانا و خواهرش سیمه‌ا را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به پاییز و زمان اکران انیمیشن موانا ۲، کمپين‌های بازاریابی دنباله انیمیشن موردانتظار دیزنی رو به افزایش می‌رود؛ به‌تازگی رسانه Entertainment Weekly در جدیدترین شماره‌ی خود به سراغ مصاحبه با دو صداپیشه اصلی موانا ۲ و سازندگان این انیمیشن رفته و همزمان نیز تصاویر اختصاصی از انیمیشن Moana 2 را منتشر کرده است.

در این گفتگوی نسبتا طولانی آلیئی کراوالیو و دواین جانسون توضیح می‌دهند چگونه این انیمیشن به زندگی شخصی آن‌ها گره خورده است؛ کراوالیو به فیلم اول اشاره می‌کند و می‌گوید ترک خانواده و سفر به کالیفرنیا در فیلم اول برای او دردآور بوده است و آن را با سفر مشابه موانا در اقیانوس مقایسه می‌کند و اعتقاد دارد هر دوی آن‌ها ماجراجویی یکسانی را پشت سر گذاشته‌اند. دواین جانسون هم خود را با مائووی و خصوصیت سرسخت بودن او مقایسه می‌کند و می‌گوید تک فرزند بودن باعث شده بود در کودکی یاد بگیرد احساساتش را با کسی در میان نگذارد اما پس از آنکه در تجربه‌هایی سخت، چند تن از دوستانش را به دلیل خودکشی از دست داد، او به کمک گرفتن از دیگران و لزوم صحبت درباره احساسات و مشکلات ایمان آورد.

موانا در اقیانوس در انیمیشن Moana 2
موویی در انیمیشن Moana 2
داداش موانا سوار قایق در انیمیشن Moana 2

در طی این مصاحبه اشاراتی به سیمه‌ا، خواهر کوچک‌تر موانا و نقش قابل توجه او در انیمیشن Moana 2 می‌شود و فاش شد نالو، خدای طوفان‌ها نقش شرور این قسمت را برعهده دارد و در ادامه بحث می‌شود نالو قدرت انسان‌ها و با هم بودن آن‌ها را بیش از هر چیز دیگری ترسناک می‌بیند. طبق گفته‌ی سازندگان، دیزنی دوباره اولويتش را به سمت داستان‌سرایی در پرده‌های سینما برده است. همچنین گفته شد، انیمیشن موانا ۲ ابتدا برای یک سریال دیزنی‌پلاس برنامه‌ریزی شده بود اما به‌خاطر شرایط قصه، دیزنی موافقت کرد آن را به اکران سینمایی تغییر دهد. برای مثال سه همسفر موانا در قسمت دوم با نام‌های کلی، مونی و لوتو در برنامه اولیه سریال موانا حضور بیشتری داشته‌اند اما سازندگان اطمینان دادند نقاط کلیدی و مهم داستان همه شخصیت‌ها در Moana 2 حفظ شده است.

انیمیشن موانا ۲ ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیر معمول یک سفر دریایی جدید را آغاز می‌کند. موانا پس از اینکه با پیامی غیر منتظره از اجداد راه‌یاب خود مواجه می‌شود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند تا با ماجراجویی جدیدی مواجه شود که پیش از این آن را تجربه نکرده است.

خنده موانا در انیمیشن Moana 2
دوستان جدید موانا در انیمیشن Moana 2
حیوانات موانا در انیمیشن Moana 2
موانا و داداشش در انیمیشن Moana 2

آلیئی کراوالیو در نقش موانا، دواین جانسون در نقش مائووی، آلن تودیک در نقش هی هی، ریچل هاوس در نقش طلا مادربزرگ موانا، تمورا موریسون در نقش چیف توئی پدر موانا، نیکول شرزینگر در نقش سیه‌نا مادر موانا، هوالالای چانگ، دیوید فین و رز ماتافئو، آوهیمای فریزر، جرالد رمزی و کلیسی لمبرت سودا از جمله صداپیشگان انیمیشن Moana 2 هستند.

دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن موانا، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Encanto را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارد. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارند.

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۳ (۲۷ نوامبر ۲۰۲۴) اکران شود. انیمیشن Moana در سال ۲۰۱۶ اکران و در آن سال نامزدی جایزه اسکار را به‌دست آورد. انیمیشن موانا در گیشه جهانی هم موفق ظاهر شد و فروش ۶۸۷.۲ میلیون دلاری را تجربه کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات