تاریخ پخش سریال Dexter: Original Sin مشخص شد | شروع قتل‌های دکستر جوان

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
پوستر سریال Dexter: Original Sin
پارامونت پلاس و شوتایم با انتشار یک تریلر تاریخ شروع پخش سریال Dexter: Original Sin را تایید و اعلام کردند.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش قسمت پیش درآمد سریال ‌Dexter مشخص و اعلام شده است. به نقل از Gamespot، پارامونت پلاس اعلام کرد که پخش سریال Dexter: Original Sin از تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد و دو روز بعد و در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آذر ۱۴۰۳) این سریال ازطریق شبکه شوتایم پخش می‌شود. همچنین اولن تریلر سریال Dexter: Original Sin منتشر شده است که در آن شاهد نمایش بخش‌هایی از اتفاقات آن هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

دکستر و پدرش در سریال Dexter: Original Sin

سریال پیش‌درآمد دکستر قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و اتفاقات آن در سال ۱۹۹۱ جریان دارد که ۱۵ سال پیش از حوادث سریال Dexter روایت می‌شود. سریال Dexter: Original Sin قرار است دکستر جوان را نشان دهد که چگونه او از یک دانش‌آموز به یک قاتل سریالی تبدیل شده است. پاتریک گیبسون در نقش دکستر مورگان، کریستین اسلیتر در نقش هری مورگان، مالی براون در نقش دبرا مورگان، سارا میشل گلر، پاتریک دمپسی، جو پانتولیانو، بریتانی آلن، پاتریک گیبسون، کریستینا میلان، رنو ویلسون، جسپر لوئیس و کارلو مندز از جمله بازیگران سریال Dexter: Original Sin هستند.

کلاید فیلیپس، سازنده سریال اصلی دکستر برای ساخت سریال دکستر: گناه اصلی بازگشته است و هال هم یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. سریال Dexter: Original Sin درواقع دومین اسپین‌آف مجموعه دکستر پس از سریال Dexter: New Blood محسوب می‌شود که از جمله محبوب‌ترین سریال‌های شبکه شوتایم است.

همچنین سریال Dexter: Resurrection هم در دست ساخت است که قرار است داستان دکستر را پس از حوادث سریال Dexter: New Blood دنبال کند که دوباره قرار است داستان دکستر مورگان را دنبال کنیم. سریال Dexter: Resurrection در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد. مایکل سی هال برای نقش دکستر مورگان در این سریال باز خواهد گشت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات