فیلمنامه فیلم Constantine 2 با بازی کیانو ریوز آماده شده است

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
کیانو ریوز در فیلم Constantine
تهیه‌کننده فیلم Constantine 2 با بازی کیانو ریوز با اعلام خبری هیجان‌انگیز تایید کرد که فیلمنامه این فیلم آماده شده است.
تبلیغات

شهریور ۱۴۰۱ بود که ساخت دنباله فیلم کنستانتین تایید شد، اما از آن زمان اخبار بیشتری از این پروژه منتشر نشده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جذابی از فیلم کنستانتین ۲ منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با Comicbook تایید کرد که نوشتن فیلمنامه فیلم Constantine 2 به پایان رسیده و فیلمنامه آماده است.

دی بوناونتورا ضمن شوخی از ترسش برای خواندن فیلمنامه فیلم کنستانتین ۲ گفت: «درواقع فیلمنامه اکنون در ایمیل من است. بی‌شوخی خیلی می‌ترسم که آن را بخوانم. می‌خواهم فیلمنامه خیلی خوب باشد. من احتمالا فیلمنامه را طی روزهای آینده و زمانی‌که داخل هواپیما هستم، خواهم خواند.»

کنستانتین با بازی کیانو ریوز در فیلم Constantine، یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

پیش از این مشخص شده بود که برادران وارنر در همکاری با بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، در حال ساخت فیلم Constantine 2 است که کیانو ریوز برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Constantine باز خواهند گشت. همچنین آکیوا گلدزمن، نویسنده با تجربه آثاری چون فیلم The Da Vinci Code، فیلم I Am Legend و سریال Fringe، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Constantine 2 را بر عهده دارد.

فیلم Constantine در سال ۲۰۰۵ موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند و در ادامه سریال کنستانتین با بازی مت رایان برای پخش از شبکه NBC تولید شد که این سریال پس از یک فصل لغو شد. در هر حال تاریخ اکران فیلم Constantine 2 مشخص نیست و همچنین زمانی برای شروع فیلمبرداری فیلم اعلام نشده است. بااین‌حال لارنس از علاقه خود به ساخت این فیلم با درجه سنی بزرگسال گفته است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات