تولید سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت به پایان رسید

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
شمشیرزنی سر دانکن بلند قامت در سریال A Knight of the Seven Kingdoms
فیلم‌برداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms، پیش‌درآمد Game of Thrones پس از تقریبا چهار ماه به پایان رسید.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا تولید فصل اول سریال A Knight of the Seven Kingdoms (شوالیه هفت پادشاهی) به پایان رسیده است. همان‌طور که رسانه کامیک‌بوک گزارش داد، فیلم‌برداری این پیش‌درآمد از ماه ژوئن ۲۰۲۴ در شهر بلفاست واقع در ایرلند شمالی آغاز شد و پس از تقریبا چهار ماه پایان یافت. وقایع این نمایش ۱۰۰ سال پیش از Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و ۱۰۰ سال پس از House of The Dragon (خاندان اژدها) رخ می‌دهد.

در خلاصه داستان سریال A Knight of the Seven Kingdoms می‌خوانیم: «دو قهرمان، یک قرن پیش از وقایع Game of Thrones در وستروس سرگردان بودند: یک شوالیه جوان، بی‌تجربه اما شجاع با نام سر دانکن بلند قامت و سلحشوری با نام اگ. این نمایش در عصری اتفاق می‌افتد که تارگرین‌ها هنوز تخت آهنین را در اختیار دارند و خاطره آخرین اژدها از ذهن‌ها پاک نشده است. سرنوشتی عالی، دشمنانی قدرتمند و ماجراجویی‌های مخاطره‌آمیزی در انتظار این دوستان بی‌نظیر است.»

نخستین فصل سریال A Knight of the Seven Kingdoms در ۶ قسمت تولید می‌شود و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ از شبکه اچ‌بی‌اُ تقدیم طرفدارها خواهد شد. سریال شوالیه هفت پادشاهی براساس مجموعه رمان‌های Tales of Dunk and Egg (حکایت‌های دانک و اگ) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود که ماجراهای سر دانکن بلند قامت و اگان تارگرین پنجم در سرزمین وستروس را سال‌ها پیش از حوادث رمان A Song of Ice and Fire (ترانه‌ی یخ و آتش) دنبال می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات