فیلمبرداری فیلم Watch Dogs به پایان رسید

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
کاراکتر Watch Dogs: Legion در حال پاشیدن اسپری در چشم دشمن
مراحل فیلمبرداری فیلم لایو اکشن و اقتباسی Watch Dogs با بازی سوفی وایلد و تام بلیث به کارگردانی متیو توری به پایان رسید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که فرایند ساخت فیلم Watch Dogs سریع‌تر از چیزی که تصور می‌شد پیش رفته و حالا خبر رسیده است که فیلمبرداری آن نیز به پایان رسیده است. به خصوص با در نظر گرفتن وضعیتی که مجموعه بازی‌های این فرنچایز با آن مواجه است. یوبیسافت و استودیوی New Regency در ماه مارس امسال اعلام کردند که فرایند ساخت پروژه اقتباسی و لایو اکشن Watch Dogs شروع شده است. فیلم‌برداری این پروژه سینمایی نیز کمی بعد و در ماه جولای استارت خورد.

به گزارش وبسایت Gamingbolt، یوبیسافت از طریق توییتر تأیید کرده است که فرایند فیلمبرداری پروژه Watch Dogs بعد از حدود دو ماه به پایان رسیده است. سوفی وایلد، بازیگر فیلم Talk to Me و تام بلیث، بازیگر فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes، فیلم Benediction و سریال Billy the Kid در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.

اتفاقات این فیلم قرار است در دنیای بازی جریان داشته باشد که مجموعه بازی Watch Dogs تاکنون توسط بیش از ۵۰ میلیون گیمر تجربه شده است.

پوستر بازی Watch Dogs 2

متیو توری، کارگردان فرانسوی و تحسین شده فیلم Hostile وظیفه کارگردانی و کریستی لبلانک، نویسنده فیلم Oxygen وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Watch Dogs را بر عهده دارند. اطلاعات زیادی از فیلم واچ داگز مثل داستان آن منتشر نشده است، اما اولین قسمت بازی Watch Dogs در سال ۲۰۱۴ عرضه شد که داستان ایدن را دنبال می‌کرد که به‌دنبال گرفتن انتقام مرگ خانواده‌اش است. در ادامه بازی Watch Dogs 2 در سال ۲۰۱۶ عرضه شد که با تغییر لحن و شخصیت اصلی بازی همراه بود.

در نهایت بازی Watch Dogs: Legion در سال ۲۰۲۰ و بسته‌الحاقی Bloodline در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و اکنون آینده این مجموعه محبوب مشخص نیست. بعد از عملکرد ضعیف Watch Dogs: Legion در بازار فروش، گزارش‌های مختلفی در ارتباط با این مجموعه منتشر شدند که مدعی بودند کار این مجموعه به پایان رسیده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات