بازسازی لورنس عربستان توسط کارگردان فیلم ۲۰۱۲ ساخته می‌شود

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Lawrence of Arabia
رولاند امریش در حال ساخت سریالی براساس فیلم لورنس عربستان است و نویسنده این سریال مشخص و معرفی شده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی دیگری براساس یکی از فیلم‌های کلاسیک سینما در دست ساخت است. به نقل از WorldofReel، هالیوودریپورتر گزارش داد رولاند امریش در حال ساخت سریالی براساس فیلم لورنس عربستان است و او در نظر دارد تا سه فصل از این سریال را تولید و منتشر کند. همچنین انتظار می‌رود آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم Bohemian Rhapsody وظیفه نوشتن فیلمنامه تمام یک فصل سریال Lawrence of Arabia را بر عهده بگیرد.

رولاند امریش در فرش قرمز فیلم Moonfall

امریش سال‌ها به‌دنبال ساخت این پروژه بوده است و اکنون به‌دنبال یافتن شبکه‌ای برای تولید آن است و همچنین نام سریال ممکن است In Arabia باشد. او همچنین ظاهرا بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای ساخت سریال لورنس عربستان می‌خواهد. فیلم Lawrence of Arabia به کارگردانی دیوید لین و با بازی الک گینس، آنتونی کوئین، جک هاوکینز، خوزه فرر و آنتونی کوایلی در سال ۱۹۶۲ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۷۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

فیلم لورنس عربستان همچنین نامزد دریافت ۱۰ جایزه اسکار شد و درنهایت توانست ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت کند. از فیلم Lawrence of Arabia به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما یاد می‌شود. امریش اخیرا فیلم Moonfall را در سال ۲۰۲۲ کارگردانی کرده است که با نقدها و واکنش‌های منفی تماشاگران و منتقدان مواجه شد.

او همچنین سابقه کارگردانی آثار دیگری چون فیلم Universal Soldier، فیلم Stargate، فیلم Independence Day و فیلم Independence Day: Resurgence، فیلم Godzilla، فیلم The Patriot، فیلم The Day After Tomorrow، فیلم 10,000BC، فیلم 2012، فیلم White House Down و فیلم Midway را در کارنامه خود دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات