فیلم Five Nights at Freddy's 2 فاصله زیادی تا شروع فیلم‌برداری ندارد

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
مواجهه با فردی در فیلم Five Nights at Freddy’s
رسانه کولایدر گزارش داد که زمان زیادی تا شروع فیلم‌برداری فیلم ترسناک Five Nights at Freddy's 2 باقی نمانده است.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم Five Nights at Freddy’s 2 (پنج شب با فردی ۲) شرکت‌های بلوم‌هاوس پروداکشنز و یونیورسال پیکچرز فاصله زیادی تا شروع فیلم‌برداری ندارد. رسانه کامیک‌بوک به‌نقل از کولایدر گزارش داد که تولید این دنباله ترسناک در انتهای ماه آینده آغاز خواهد شد. فیلم پنج شب با فردی ۲ در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۴ (۵ دسامبر ۲۰۲۵) به نمایش درمی‌آید.

فیلم Five Nights at Freddy’s از روز نخست اکران از شبکه پیکاک تقدیم طرفدارها شد، اما با بودجه ۲۵ میلیون دلاری توانست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه به‌دست آورد. این فیلم ماجراهای یک نگهبان پریشان‌ را دنبال می‌کند که در پیتزافروشی خانواده‌پسند Freddy Fazbear’s Pizza شروع به کار می‌کند. این نگهبان در اولین شب کار در این مکان متوجه می‌شود که جان سالم به در بردن از شیفت شب به‌خاطر پرسه موجودات غول‌پیکر انیماترونیک به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

اما تمی، کارگردان فیلم The Wind (باد) سکان هدایت فیلم Five Nights at Freddy’s را در دست داشت و ست کودبک و اسکات کاتون، خالق بازی‌های مجموعه را در نگارش فیلم‌نامه یاری کرد. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لیل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت و کت کانر استرلینگ در این فیلم بازی کردند. هنوز بازیگرها و کارگردان دنباله این فیلم مشخص نیست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات