پیتر دینکلیج هنوز از پایان بندی سریال Game of Thrones دفاع می‌کند

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تیریون لنیستر روی تخت آهنین سریال گیم آف ترونز
پیتر دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر در سریال Game of Thrones بعد از گذشت ۵ سال همچنان از پایان بندی فصل آخر این سریال دفاع می‌کند.
تبلیغات

تیریون لنیستر یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال ماندگار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بود که البته این موضوع تاحد زیادی تحت تأثیر نقش آفرینی به یادماندنی پیتر دینکلیج در این نقش قرار داشت. او بعد از اتمام کار خود در این سریال بارها درباره علاقه‌ی زیادی که به کاراکتر خود و به طور کلی این مجموعه تلویزیونی دارد، صحبت کرده است؛ اما یکی از مواضع او که همواره مخالفان زیادی دارد، ایستادن او در جبهه‌ی موافقان پایان بندی فصل آخر سریال است که حواشی زیادی را به وجود آورده بود. حالا به نظر می‌رسد که بعد از گذشت ۵ سال هنوز عقیده‌ی دینکلیج در اینباره تغییر نکرده است. هرچند او معتقد است «نیاز نیست که همه با او هم عقیده باشند».

دینکلیج در مصاحبه با نشریه رولینگ استون درباره فیلم جدید و وسترن خود به نام The Thicket به گفتگو پرداخته است. او در این فیلم نقش شخصیتی به نام رجینالد جونز را برعهده دارد که یک شکارچی جایزه‌بگیر است و از نظر شخصیت پردازی تفاوت زیادی با کاراکترهای سیاستمدار و لحن فصیح صحبت کردن آن‌ها دارد. طبق معمول دینکلیج در جریان این گفتگو درباره Game of Thrones نیز صحبت کرده است و در بخشی از اظهارات خود، دوباره به تکرار دیدگاه خود درباره پایان بندی سریال پرداخته است.

وبسایت Comingsoon به نقل از او در اینباره می‌نویسد: «من شدیداً به این سریال افتخار می‌کنم. واقعاً عاشق آن شخصیت بودم و هنوز دوستان خوبی از آن مجموعه دارم. »

«من از پایان بندی سریال خوشم آمد. نیاز نیست شما هم با من هم عقیده باشید. حالا اگر مثلاً می‌گفتم: بله، من هم از پایان بندی سریال متنفرم چطور؟ این که کل فصل آخر سریال افتضاح بود؟ به نظرم در این صورت خیلی بدتر از این بود که بگویم من از پایان بندی سریال لذت بردم. من نمی‌توانم از طرف هیچ کس دیگری در اینباره اظهارنظر کنم. چراکه هرکسی ممکن است نظر خاص خودش را داشته باشد. هرکسی حق دارد در اینباره بنویسد و درباره آن به بحث و گفتگو بپردازد. به نظر این چیز خیلی خوبی است. به نظر این یعنی شما کار درست را انجام می‌دهید.»

تیریون لنیستر در سریال بازی تاج و تخت

هشدار: در ادامه‌ی متن این خبر، پایان بندی سریال Game of Thrones فاش می‌شود.

علاقه‌مندان به رمان‌های A Song of Ice and Fire جورج آر آر مارتین، خالق این مجموعه، آشنایی دارند، بعد از تماشای مسیری که دیوید بنیف و دی. بی. ویس، تهیه کنندگان این سریال بعد از این که دیگر به ادامه‌ی متن منبع اقتباس سریال دسترسی نداشتند، در پیش گرفتند، بسیار ناامید شدند و معتقدند که این سریال ارزشمند می‌توانست پایان بندی به مراتب بهتر و فکر شده‌تری داشته باشد. از نحوه‌ی کشته شدن نایت کینگ به دست آریا استارک گرفته تا جنون دنریس تارگارین و انتخاب وارث نهایی تخت آهنین، همگی جزء تصمیماتی بودند که به اعتقاد بسیاری، شتابزده و با بی‌توجهی اتخاذ شدند.

برخلاف دینکلیج، بسیاری از بازیگران این سریال نیز به اظهارنظر علیه نویسندگی فصل پایانی سریال پرداختند. کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو نیز یکی از این افراد بود که گفته بود بازیگران و عوامل ساخت سریال بعد از سال‌ها کار روی این مجموعه بسیار خسته بودند و این باعث شد تا پایان بندی سریال بسیار عجولانه و بی اهمیت جلوه کند.

جیکوب اندرسون، بازیگر نقش کرم خاکستری هم گفته بود که درک می‌کند که چرا طرفداران این پایان بندی سریال ناامید شده باشند؛ اما او از تماشای این که آثار بزرگ و موفقی مانند این سریال چنین ریسک‌های بزرگی را می‌پذیرند، لذت می‌برد.

Game of Thrones و سریال پیش درآمد آن، House of the Dragon همچنان در سرویس استریمینگ Max قابل دسترسی است.

در نهایت شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات