در ابتدا خواکین فینیکس بازیگر نقش اصلی فیلم Split بود

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
خواکین فینیکس و جیمز مک‌آووی
در ابتدا قرار بود که خواکین فینیکس نقش شخصیت اصلی فیلم Split را ایفا کند، اما او دو هفته پیش از آغاز فیلمبرداری این پروژه را ترک کرد.
تبلیغات

فیلم Split ساخته ام. نایت شامالان یکی از موفق‌ترین آثار این کارگردان بود، اما کمتر کسی می‌داند که قرار بود خواکین فینیکس نقش اصلی آن را بازی کند. جیمز مک‌آووی، بازیگر اسکاتلندی، در مصاحبه‌ای جدید فاش کرد که چگونه تنها دو هفته قبل از شروع فیلم‌برداری Split، جایگزین خواکین فینیکس شد. این تغییر ناگهانی در آخرین لحظات، داستان جالبی را رقم زد که تا امروز ناگفته مانده بود.

به گزارش گیم‌اسپات، مک‌آووی در پادکست Happy Sad Confused گفت: «فینیکس بازیگر فوق‌العاده‌ای است و قطعا اجرای متفاوتی نسبت به من داشت. اما گاهی اوقات، ورود در آخرین لحظه بهترین اتفاق است.» او ادامه داد: «فکر می‌کنم فینیکس حدود دو هفته قبل از شروع فیلم‌برداری کنار کشید. واقعا دقیقه نودی بود. من فقط دو هفته برای آماده‌سازی زمان داشتم.»

بااین‌حال، مک‌آووی اعتراف کرد که فیلم‌نامه Split آنقدر خوب نوشته شده بود که علی‌رغم زمان کم، مشکل چندانی برای درک نقش نداشت. البته او اذعان داشت که پیدا کردن برخی از ۲۳ شخصیت متفاوت در فیلم، کمی زمان‌بر بود. جالب است بدانید این تنها باری نبود که فینیکس در آخرین لحظات از پروژه‌ای کنار کشید. او اخیرا تنها ۵ روز قبل از شروع فیلم‌برداری یک فیلم رمانتیک به کارگردانی تاد هینز، پروژه را ترک کرد. گفته می‌شود فینیکس احتمالا باید خسارتی هفت رقمی بپردازد؛ زیرا صحنه‌ها آماده شده و فیلم به توزیع‌کنندگان فروخته شده بود.

درحال‌حاضر، مک‌آووی با فیلم ترسناک Speak No Evil در سینماها حضور دارد. از سوی دیگر، فینیکس برای فیلم Joker: Folie à Deux که اکتبر اکران می‌شود، آماده می‌شود. نکته جالب دیگر درباره مک‌آووی این است که او فرصت بازی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر را داشت، اما تصمیم گرفت از آن صرف‌نظر کند.

به نظر شما اگر خواکین فینیکس در Split بازی می‌کرد، نتیجه چطور می‌شد؟ آیا فکر می‌کنید جیمز مک‌آووی انتخاب بهتری برای این نقش بود؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات