تام هالند و آستین باتلر در فیلم American Speed هم‌بازی شدند

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
بهترین فیلم های تام هالند
تام هالند و آستین باتلر قرار است در فیلم American Speed هم‌بازی شوند و نقش برادران قاچاقی مواد مخدر را بازی کنند.
تبلیغات

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند و آستین باتلر قرار است در یک فیلم هم‌بازی شوند. به نقل از DarkHorizons، وب‌سایت The Insneider گزارش داد که تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی و آستین باتلر، بازیگر نامزد جایزه اسکار قرار است در فیلم American Speed بازی کنند. این دو بازیگر قرار است نقش برادرانی را بازی کنند که به قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل خواهند شد. چارلز روون، تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

آستین باتلر در فیلم The Bikeriders

بااین‌حال اکنون اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و به‌جز اینکه حضور باتلر و هالند در فیلم مشخص شده است، اکنون نام کارگردن، نویسنده فیلمنامه یا استودیو سازنده‌ فیلم American Speed مشخص و منتشر نشده است. بااین‌حال اینکه فیلم هنوز دارای کارگردان نیست، طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که گفته می‌شود آمازون پیشنهادی دریافت کرده است و همچنین برادران وارنر و پارامونت آن را اکنون رد کرده‌اند.

فیلم American Speed براساس داستان واقعی برادران تگزاسی دان، دیل و بیل ویتینگتون ساخته خواهد شد که راننده ماشین‌های مسابقه‌ای بوده‌اند. دان و بیل هر دو در لو مان و چندین‌بار در ایندی ۵۰۰ با یکدیگر رقابت کرده بودند. آن‌ها همچنین بخشی از رسوایی رسوایی انجمن بین‌المللی ورزش‌های موتوری در دهه ۸۰ میلادی بودند که در آن رانندگان هزینه فعالیت‌های مسابقه‌ای خود را با درآمدهای به‌دست آمده از قاچاق مواد مخدر به‌دست می‌آوردند.

در این فیلم دو تن از برادران که به قاچاق ماری جوانا از کلمبیا روی آورده بودند، دستگیر شدند. آستین باتلر هم‌اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Caught Stealing به کارگردانی دارن آرونوفسکی حضور دارد و همچنین تام هالند آماده حضور در فیلم Spider-Man 4 می‌شود که انتظار می‌رود شاهد بازگشت او در فیلم Uncharted 2 نیز باشیم.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات