فیلم Alien Romulus به رکورد فروش فوق‌العاده‌ای دست یافت

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
زنومورف دهن خود را برای شکار قربانیان خود در فیلم Alien: Romulus باز کرده است
فیلم Alien Romulus به‌صورت رسمی به‌عنوان دومین فیلم پر فروش تاریخ مجموعه فیلم ترسناک بیگانه شناخته شده ست.
تبلیغات

اکران جهانی فیلم Alien Romulus با دریافت نقدهای مثبت از منتقدان و تماشاگران از ماه گذشته آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید بیگانه به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است. به نقل از Screenrant، فروش فیلم Alien Romulus در آمریکای شمالی رسما از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد و مجموع فروش آن در این منطقه به ۱۰۱ میلیون دلار رسیده است تا به دومین فیلم مجموعه بیگانه تبدیل شود که فروش آن در این منطقه از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور می‌کند.

همچنین مجموع فروش فیلم Alien Romulus در گیشه بین‌المللی به ۲۲۹ میلیون دلار رسیده است تا مجموع فروش جهانی این فیلم به ۳۳۰ میلیون دلار برسد. فیلم بیگانه رومولوس درواقع دومین فیلم پر فروش تاریخ مجموعه بیگانه است که که رتبه اول همچنان به فیلم Prometheus با فروش ۱۲۶.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۲۶۷.۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۴۰۳.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی تعلق دارد که به‌نظر می‌رسد جایگاه خود را درنهایت قرار است همچنان حفظ کند.

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد رودو سایگرز، کارگردان و نویسنده فیلم Don't Breathe 2 در نوشتن فیلمنامه فیلم Alien: Romulus به آلوارز کمک کرده است. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید شده و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien بوده است.

کیلی اسپینی در راهرو سفینه در فیلم Alien: Romulus

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم بین اتفاقات دو فیلم اول بیگانه و فیلم Aliens جریان دارد. کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و ایلن وو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Romulus حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین سریال Alien: Earth توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است که در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات