ساخت فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader در چه وضعیتی است؟

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
سریال انیمیشنی Batman: Caped Crusader
مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman اطلاعات جدیدی درباره وضعیت ساخت فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader ارائه کرده است.
تبلیغات

انیمیشن Batman: Caped Crusader که اتفاقات آن در دهه ۱۹۴۰ می‌گذرد، در مارس ۲۰۲۳ توسط آمازون از شبکه مکس خریداری شد. فصل اول این سریال در اوایل اوت در سرویس پرایم ویدیو به نمایش درآمد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. حال سؤال این است که فصل دوم چه زمانی از راه خواهد رسید؟

به گزارش دارک‌هورایزن، مت ریوز، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال در مصاحبه‌ای با رسانه کلایدر درباره پیشرفت فصل دوم گفت: «ما درحال‌حاضر در مرحله انیماتیک هستیم و همه قسمت‌ها نوشته شده‌اند. ما در حال شروع به تحقق بخشیدن به سریال هستیم. با انیماتیک شروع می‌کنید و سپس به تدریج کل دنیای سریال گسترش می‌یابد. بنابراین هیجان‌انگیز است. یعنی ما در‌حال‌حاضر عمیقا درگیر آن هستیم.»

این اظهارات نشان می‌دهد که فصل دوم احتمالا تا اواسط سال ۲۰۲۵ آماده پخش نخواهد بود. ریوز همچنین اشاره کرد که اگرچه تاریخ دقیقی مشخص نیست، اما احتمال پخش فصل دوم انیمیشن Batman: Caped Crusader در سال ۲۰۲۵ بیشتر از ۲۰۲۶ است.

درباره احتمال ساخت فصل سوم، ریوز گفت: «فکر می‌کنم در چند هفته آینده در مورد فصل سوم خبردار شویم. امیدواریم فصل سومی هم در کار باشد، اما هنوز نمی‌دانیم.»

سریال Batman: Caped Crusader با صداپیشگی همیش لینکلیتر، کریستینا ریچی و تابی استفنز، هم‌اکنون در پرایم ویدیو در دسترس است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات