اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Castlevania Nocturne منتشر شد

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ریکتر بلمونت در پوستر فصل اول انیمیشن Castlevania: Nocturne
نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل دوم انیمیشن Castlevania Nocturne را منتشر کرد که در آن زمان حدودی پخش فصل دوم این سریال انیمیشنی مشخص و اعلام شده است.
تبلیغات

مهر سال گذشته بود که نتفلیکس از تمدید انیمیشن کسلوانیا: منظره شب برای فصل دوم خبر داد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت انیمیشن کسلوانیا مشخص شده است. نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر فصل دوم انیمیشن Castlevania: Nocturne را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات این فصل نمایش داده می‌شود که ریکتر بلمونت قرار است با آلوکارد همکاری کند.

همچنین مشخص شد که فصل دوم انیمیشن Castlevania: Nocturne در ماه ژانویه ۲۰۲۵ (دی یا بهمن ۱۴۰۳) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد، اما زمان دقیق‌تری اعلام نشده است و پیش از آن می‌توانید نگاهی به اولین تریلر آن داشته باشید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Castlevania: Nocturne درواقع دنباله انیمیشن Castlevania است که تمرکز آن روی ریکتر بلمونت، پسر سایفا و ترور بلمونت خواهد بود و اتفاقات آن در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه که مصادف با سال ۱۷۹۲ می‌شود، جریان دارد. اشراف زاده‌های ضد انقلاب در قسمتی دور افتاده از غرب فرانسه اتحادی با مسیح خون آشام برقرار می‌کنند که این خون آشام وحشتناک وعده داده است که خورشید را خواهد بلعید. حالا او به این اشراف زاده‌ها وعده لشکری از خون آشام‌ها و موجودات شبانه برای درهم شکستن انقلاب را داده است.

در این بین آنت، جادوگری از دریای کارائیب به‌دنبال ریکتر بلمونت، آخرین نواده خانواده قدیمی شکارچیان خون آشام است که رهبر مقاومت شود و جلوی خون آشام‌ها و موجودات شبانه را بگیرد. ادوارد بلومل در نقش ریکتر بلمونت، پیکسی دیویس در نقش ماریا رنارد، توسو امبدو، ناستاسیا کینسکی، زان مک‌کلارنون، فرانکا پوتنته و سیدنی جیمز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Castlevania: Nocturne حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات