بازیگران دو نقش کلیدی فصل دوم سریال One Piece مشخص شدند

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر فصل اول سریال One Piece
نتفلیکس به‌صورت رسمی بازیگران نقش دو شخصیت کروکدیل و نیکو رابین در فصل دوم سریال One Piece را تایید و معرفی کرد.
تبلیغات

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال وان پیس هم‌اکنون در آفریقای جنوبی در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل بعدی این سریال اضافه شده‌اند. به نقل از Comingsoon، جو منگنیلو با سابقه بازی در سریال True Blood و لرا ابوا با سابقه بازی در فیلم Anna دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال One Piece اضافه شده‌اند. منگنیلو قرار است نقش مستر O/کروکدیل و ابوا نقش نیکو رابین را در فصل دوم سریال وان پیس بازی کنند.

جو منگنیلو در نقش دث استروک در فیلم Justice League

کروکدیل یکی از هفت دریاسالار است که رهبری Baroque Works را بر عهده دارد. همچنین خانم آل ساندی/نیکو رابین دست راست کروکدیل است که هر دو شخصیت از استفاده کنندگان میوه شیطانی هستند. رابین قرار است نقش مهمی در آینده سریال وان پیس نیز داشته باشد. پیش از این بازگشت ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی در فصل دوم سریال One Piece تایید و اعلام شده بود.

دیوید دستمالچیان در نقش مستر ۳، جازارا جاسلین در نقش خانم ولنتاین، کامروس جانسون در نقش مستر ۵، دنیل لاسکر در نقش مستر ۹، ورنر کوتسر در نقش دوری، برندان ماری در نقش بروگی، کلایو راسل در نقش کروکوس، کالوم کر در نقش اسموکر، جولیا روالد در نقش تاشیگی، راب کولتی در نقش واپول، تای کیو در نقش دالتون، کیتی سیگال در نقش دکتر کورها، مارک هیرلیک در نقش دکتر هیریلوک، چاریترا چاندران در نقش خانم ونزدی و سندهیل رامامورثی در نقش نفرتاری کبرا دیگر بازیگران جدید فصل دوم سریال وان پیس هستند.

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در فصل دوم سریال One Piece بازگشته‌اند و جو تراژ، تهیه‌کننده اجرایی سریال Percy Jackson and the Olympians به تیم سازندگان فصل دوم سریال وان پیس اضافه شده است. ائیچیرو اودا خالق مجموعه وان پیس است و تاکنون ۱۰۶ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است.

انتظار می‌رود فصل دوم سریال One Piece در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ از نتفلیکس پخش شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات