کارگردان دو انیمیشن فروزن ۳ و ۴ مشخص شد | تغییرات در تیم مدیریتی دیزنی

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمیشن Frozen 2
جنیفر لی ضمن جدایی از بخش مدیریت استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی، رسم وظیفه کارگردانی انیمیشن Frozen 3 و 4 را بر عهده گرفته است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دو دنباله انیمیشن فروزن منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، جنیفر لی که پیش از این هر دو قسمت انیمیشن فروزن را کارگردانی کرده بود، رسما از سمت رئیس بخش خلاقیت استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی کناره‌گیری کرد تا وظیفه کارگردانی انیمیشن Frozen 3 و سپس انیمیشن Frozen 4 را بر عهده بگیرد. جنیفر لی در بیانیه منتشر شده گفت:

«من به شکل تمام وقت به‌همراه مارک اسمیت برای کارگردانی و نویسندگی دو انیمیشن Frozen 3 و Frozen 4 باز خواهم گشت. اعتراف می‌کنم از همان زمانی‌که مارک برای اولین‌بار این ماجراجویی جدید را برای ما تعریف کرد، بسیار مشتاق بودم و از کار فوق‌العاده‌ای که او از آن زمان برای توسعه این داستان قدرتمند انجام داده است، بسیار متحیر و شگفت‌زده هستم. به‌عنوان یک استودیو این تجربه نسبتا جدیدی برای ما است تا وارد دنباله‌های موزیکال شویم و این اولین داستان ما خواهد بود که بیش از دو انیمیشن به‌طور همزمان قرار است از آن ساخته شود. برای انجام این چالش هیجان‌زده هستم و از این فرصت برای بازگشت به فیلمسازی بسیار سپاسگزارم و نمی‌توانم به راهی بهتر از خانواده فروزن برای انجام این کار و بازگشت به فیلمسازی فکر کنم.»

السا درحال ریختن دانه های برف روی سر مارمولک کوچک بامزه

پیش از این انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ موفق شد بیش از ۱.۳۳۴ میلیارد دلار و انیمیشن Frozen 2 در سال ۲۰۱۹ توانست ۱.۴۵۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کنند. انیمیشن فروزن در سال ۲۰۱۴ موفق شد ۲ جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال و بهترین ترانه سال را دریافت کند. انیمیشن فروزن ۲ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین ترانه اورجینال سال شده بود. در حال حاضر بازگشت کریستن بل، ایدینا منزل و جاش گد برای صداپیشگی دوباره در انیمیشن فروزن ۳ تایید شده است.

انیمیشن Frozen 3 برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۷ (۳ آذر ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است، اما تاریخ اکران انیمیشن Frozen 4 مشخص نیست. پیش از آن انیمیشن Moana 2 در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) و انیمیشن Zootopia 2 در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ (۵ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهند شد. همچنین در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۶ (۴ آذر ۱۴۰۵) باید منتظر یک انیمیشن اورجینال جدید از استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی باشیم که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات