تریلر فصل دوم انیمیشن سریالی Arcane جنون وای را نشان می‌دهد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مبارزه وای در فصل دوم انیمیشن سریالی آرکین
شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی Arcane را در جریان رویداد Geeked Week پخش کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم و پایانی انیمیشن سریالی Arcane (آرکین) را به اشتراک گذاشته است. این تریلر درحالی جنون وای را نشان می‌دهد که حمله جینکس به شورا باعث تنش شدید دو منطقه پیلتتور و زان شده است. رسانه دارک‌هورایزنز گزارش داد که فصل دوم آرکین در سه بخش تقدیم طرفدارها می‌شود: بخش اول در تاریخ ۱۹ آبان (۹ نوامبر)، بخش دوم در تاریخ ۲۶ آبان (۱۶ نوامبر) و بخش سوم در تاریخ ۳ آذر (۲۳ نوامبر).

 تماشای ویدیو در یوتیوب

در خلاصه داستان انیمیشن سریالی Arcane می‌خوانیم: «درگیری درازمدت منطقه مرفه پیلتتور و منطقه‌ فقیر زان نهایتا منجربه جنگی بزرگ می‌شود که دو خواهر به نام‌های وایولت (وای) و پاودر (چینکس) را یتیم می‌کند. این نمایش به سرآغاز داستان دو قهرمان شاخص بازی League of Legends و نیرویی می‌پردازد که باعث جدایی آن‌ها می‌شود.» کریستین لینکه و الکس یی وظیفه تولید انیمیشن سریالی آرکین را برعهده داشتند که براساس بازی لیگ آو لجندز شرکت رایت گیمز ساخته شده است.

هیلی استاینفلد در نقش وای، الا پورنل در نقش جینکس، کوین آلخاندرو در نقش جیس تالیس، جیسون اسپیساک در نقش سیلکو، توکس اولاگوندویه در نقش مل مداردا، جی‌بی بلانک در نقش وندر، هری لوید در نقش ویکتور، شهره آغداشلو در نقش گریسون، کیتی لیانگ در نقش کیتلین، یوری لوونتهال در نقش مایلو و رید شانون در نقش اکو از صداپیشه‌های انیمیشن آرکین به‌شمار می‌آیند. کریستین لینکه، مارک مریل، براندون بک و جین چونگ به‌عنوان مدیر تولید پروژه فعالیت می‌کنند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات