زمان پخش انیمه سریالی Devil May Cry اعلام شد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی دانته در انیمه سریالی Devil May Cry
شبکه نتفلیکس با نمایش تریلر جدیدی از زمان پخش انیمه سریالی Devil May Cry رونمایی کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week تریلر جدیدی از انیمه سریالی Devil May Cry (شیطان هم می‌گرید) را پخش کرد. این تریلر شروع ماجراجویی دانته را نشان می‌دهد که با خونسردی از شمشیر و کلت‌های خود برای مقابله با موجودات شیطانی استفاده می‌کند. همان‌طور که رسانه Gematsu گزارش داد، انیمه سریالی دویل می کرای در ماه آوریل ۲۰۲۵ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۴) از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان انیمه سریالی Devil May Cry شبکه نتفلیکس می‌خوانیم: «نیروهای شیطانی در این اقتباس تلویزیونی از مجموعه بازی‌های دویل می کرای شرکت کپکام تلاش دارند تا دروازه بین قلمرو انسان‌ها و شیاطین را باز کنند. در مرکز حوادث دانته، شکارچی اهریمن قرار دارد که نمی‌داند سرنوشت هر دو جهان در دستانش قرار گرفته است.» جانی یونگ بوش، صداپیشه بازی Devil May Cry 5، وظیفه صداپیشگی دانته را در این انیمه برعهده دارد، اما اطلاعاتی از سایر صداپیشه‌ها در دست نیست.

آدی شانکار خالق انیمه سریالی Devil May Cry است که کار روی انیمه Castlevania (کسلوانیا) را در کارنامه دارد. استودیو میر، سازنده انیمیشن سریالی The Legend of Korra (افسانه کورا) وظیفه تولید این اقتباس را برعهده دارد. الکس لارسن به‌عنوان نویسنده و آدی شانکار، هیده‌آکی ایتسونو و سونگ ووک لی به‌عنوان مدیر تولید اجرایی این انیمه سریالی فعالیت دارند. نسخه اول بازی Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ به‌دست گیمرها رسید و به یکی از محبوب‌ترین آثار شرکت کپکام تبدیل شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات