بازیگر تاف بی‌فانگ در فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender مشخص شد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
آنگ در سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس
نتفلیکس ضمن اعلام شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender، از اضافه شدن بازیگر دیگری به فصل بعدی این سریال خبر داده است.
تبلیغات

اسفند گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از فصل بعدی سریال لایو اکشن آواتار: آخرین بادافزار منتشر شده است. به نقل از ورایتی، نتفلیکس اعلام کرد که میا چک، بازیگر فیلم The Darkest Minds برای بازی در نقش تاف بی‌فانگ به جمع بازیگران فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender اضافه شده است.

تاف توانایی دورجنبی، دستکاری، تغییر شکل و کنترل سنگ و گرد و خاک را دارد. از او به‌عنوان یکی از بزرگترین خاک‌افزار تاریخ یاد می‌شود. تاف از بدو تولد نابینا بوده‌ است، اما به دلیل مهارت گسترده زمین خاکی، می‌تواند با احساس ارتعاشات آنها در زمین اطراف خود، اشیا و حرکات آنها را پیدا کند. همچنین نتفلیکس با انتشار یک تیزر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Avatar: The Last Airbender خبر داده است که در این ویدیو برای اولین‌بار شاهد تاف بی‌فانگ هستیم و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریستین بویلان،‌ نویسنده سریال پانیشر و جبار رایسانی، نویسنده سریال Lost in Space به‌عنوان شورانرهای جدید در دو فصل پایانی سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند. گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاوینتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا، دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، دنیل دای کیم در نقش ارباب آتش اوزای، پل سان هيونگ لی، لیم کی سیو، کن لئونگ، الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ-هورینک، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avatar: The Last Airbender حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات