پوستر فیلم Venom: The Last Dance میزبان متفاوت ونوم را نمایش می‌دهد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
تام هاردی و ونوم در فیلم ونوم ۳
شرکت سونی پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Venom: The Last Dance را منتشر کرد که پیوند ونوم با میزبانی متفاوت را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز، پوستر جدیدی از فیلم Venom: The Last Dance (ونوم: آخرین رقص) با نقش‌آفرینی تام هاردی را به اشتراک گذاشته است. همان‌طور که رسانه کامینگ‌سون گزارش داد، این پوستر پیوند ونوم با یک اسب را نشان می‌دهد تا ادی براک را زودتر به مقصد برساند. فیلم ونوم ۳ در تاریخ ۴ آبان (۲۵ اکتبر) روی پرده سینما می‌رود.

پوستر فیلم Venom: The Last Dance
Sony Pictures Entertainment

فیلم Venom: The Last Dance به ماجراهای ادی براک و ونوم می‌پردازد که باید از دست نژاد خودشان فرار کنند. تام هاردی در نقش ادی براک / ونوم، پگی لو در نقش چن، چیویتل اجیوفور در نقش یک سرباز ارتش، جونو تمپل در نقش یک دانشمند، ریس ایفان و کلارک باکو در نقش‌های نامعلوم ازجمله بازیگران فیلم Venom 3 به‌شمار می‌آیند. این فیلم با بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری ساخته شده است.

کلی مارسل، نویسنده فیلم‌های Venom و Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید)، در نخستین تجربه کارگردانی سکان هدایت فیلم ونوم ۳ را در دست داشت. تام هاردی، کلی مارسل، ایمی پاسکال، آوی آراد، مت تولماچ و هاچ پارکر به‌عنوان تهیه‌کنندگان ونوم: آخرین رقص فعالیت داشتند. کلی مارسل فیلم‌نامه فیلم را براساس داستانی از خود و تام هاردی نوشته است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات