فیلمنامه فیلم بتمن ۲ با بازی رابرت پتینسون آماده شد | انتشار اطلاعات تازه

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
نسخه عریض پوستر فیلم The Batman
مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن در مصاحبه جدید خود تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman Part 2 به پایان رسیده است.
تبلیغات

پخش سریال The Penguin از روز پنج‌شنبه گذشته رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از دنباله فیلم بتمن منتشر شده است. به نقل از Weirdnewsera، مت ریوز، کارگردان‌ فیلم‌های بتمن در مصاححبه با EW تایید کرد که مراحل نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman Part 2 به پایان رسیده است. فیلمنامه این فیلم توسط مت ریوز و ماتسون تاملین نوشته شده است و مت ریوز برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت.

مت ریوز کارگردان فیلم بتمن

در حال حاضر تنها بازگشت رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن و جفری رایت در نقش جیمز گوردون تایید شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman Part 2 قرار است از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز شود. مت ریوز در این مصاحبه تایید کرد که سریال The Penguin قرار است طرفداران را آماده فیلم بتمن ۲ کند، اما او اطلاعات بیشتری در این رابطه و اینکه این موضوع قرار است چگونه باشد، به اشتراک نگذاشت. مت ریوز در این مصاحبه همچنین تایید کرد که بازگشت گرگ فریزر، فیلمبردار فیلم The Batman در فیلم The Batman Part 2 مشخص نیست.

او گفت که برنامه کاری فریزر بسیار شلوغ است و به همین دلیل او نمی‌داند که او در این قسمت باز خواهد گشت یا نه. فریزر اکنون در پشت صحنه فیلم Project Hail Mary به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر حضور دارد. گرگ فریزر به‌عنوان فیلمبردار در آثاری چون فیلم Let Me In، فیلم Killing Them Softly، فیلم Zero Dark Thirty، فیلم Lion، فیلم Rogue One، فیلم Vice، هر دو قسمت فیلم Dune، سه قسمت از فصل اول سریال مندلورین و فیلم The Creator حضور داشته است. فریزر همچنین ۲ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و یک‌بار برای فیلم Dune جایزه اسکار دریافت کرده است.

فیلم The Batman Part 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۶ (۱۰ مهر ۱۴۰۵) اکران می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات