تصاویر فصل دوم بازی مرکب بازگشت بازیکن ۴۵۶ را نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
چهره متعجب سونگ گی-هون در فصل دوم سریال بازی مرکب
رسانه اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی را از فصل دوم سریال Squid Game شبکه نتفلیکس منتشر کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رسانه اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Squid Game (بازی مرکب) را منتشر کرده است. یکی از این تصاویر، بازگشت سونگ گی-هون با نقش‌آفرینی لی جونگ-جه به مسابقه مرگبار را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که تصویر دیگر به نمایش پیشرو با بازی لی بیونگ هون می‌پردازد. فصل دوم بازی مرکب در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۴) به نمایش گذاشته می‌شود و فصل سوم و پایانی در سال ۲۰۲۵ تقدیم طرفدارها می‌شود.

پیشرو در فصل دوم سریال بازی مرکب
بازیکن شماره ۴۵۶ در فصل دوم بازی مرکب

در خلاصه داستان فصل دوم سریال Squid Game می‌خوانیم: «بازیکن شماره ۴۵۶ سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب مصرانه به‌دنبال یافتن مسئول برگزاری مسابقه است تا به این بازی بی‌رحمانه پایان دهد. گی-هون با ثروت حاصل از این پیروزی، جست‌وجوی خود را از بدیهی‌ترین مکان آغاز می‌کند: گشتن به‌دنبال فردی با کت‌وشلوار فاخر که در مترو داکجی بازی می‌کند. اما وقتی تلاش‌هایش به ثمر می‌نشیند، مسیر سرنگونی سازمان را مرگبارتر از تصوراتش می‌یابد؛ زیرا باید دوباره وارد بازی شود.»

لی جونگ-جه در نقش سونگ گی-هون، لی بیونگ هون در نقش هوانگ این-هو/پیشرو، وی ها جون در نقش افسر هوانگ جون-هو و گونگ یو در نقش مسئول گزینش، دوباره در فصل دوم سریال Squid Game باز خواهند گشت. ایم شی‌وان، کانگ ها-نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو-یونگ، جو یو ری، کانگ ای-سیم، لی دیوید، لی جین-ووک، چوی سونگ-هیون، رو جائه-وون و وون جی آن ازجمله بازیگران جدیدی به‌شمار می‌آیند که به فصل دوم سریال بازی مرکب پیوستند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات