شبکه CBS تولید سریال زورو با شخصیت زن را برعهده گرفت

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
میگل برناردو در نقش زورو در سریال zorro به دوربین نگاه می‌کند
رابرت رودریگز سریال جدید خود که با محوریت دختر زورو روایت می‌شود را از شبکه CBS پخش می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش رسانه Dark Horizons، سریال زورو با محوریت شخصیت اصلی زن و به کارگردانی رابرت رودریگز، پس از این‌که نتوانست در سال ۲۰۲۰ از شبکه NBC و در سال ۲۰۲۲ از شبکه The CW چراغ سبز دریافت کند، درنهایت قرار است از شبکه CBS پخش شود.

جان هالوین که به‌دلیل نوشتن فیلمنامه فیلم «مردی که به زمین افتاد» مشهور است نیز به این پروژه پیوسته و جایگزین شان تترا شده است تا به‌کمک خواهر نویسنده و کارگردان رابرت رودریگز یعنی ربکا رودریگز فیلمنامه این اثر را بنویسد.

استودیوهای CBS و Propagate از این پروژه که در زمان معاصر روایت می‌شود، حمایت می‌کنند. در این اثر شاهد بانویی جوان و لاتین‌تبار هستیم که متوجه می‌شود پدر متوفی خود همان قهرمان افسانه‌ای یعنی «زورو» بوده است. او ماسک پدر را برچهره می‌زند تا از شهروندان مظلوم شهر آستن در ایالت تگزاس دربرابر ثروتمندانی که می‌خواهند از آن‌ها سو استفاده کنند، محافظت کند.

رابرت رودریگز، بن سیلورمن، رادنی فرل، هاوارد تی. اونز، جف کلارک، اریک برامبرگ، جی ویزلدر و جان گرتز، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

اوایل ماه جاری میلادی نیز اعلام شد که قرار است یک نسخه فرانسوی از زورو با بازی «ژان دوجاردین» در شبکه پارامونت پلاس پخش شود و آذر ماه سال گذشته نیز یک نسخه اسپانیایی از زورو با بازی «میگل آنجل برناردئو دواتو» در شبکه آمازون پرایم اکران شد. علاوه‌بر این‌ها، ویلمر والدراما و برایان کاگمن نیز از سال ۲۰۲۱ مشغول تولید یک سریال با محوریت زورو هستند که قرار است از شبکه دیزنی پلاس اکران شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات