تاریخ شروع پخش سریال Hellbound نتفلیکس با انتشار یک تریلر اعلام شد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر فصل دوم سریال Hellbound
نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه تاریخ پخش فصل دوم سریال Hellbound را تایید و اعلام کرد.
تبلیغات

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل بعدی عازم جهنم مشخص و اعلام شده است. به نقل از Comingsoon، نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Hellbound را منتشر کرد که در پایان مشخص شد فصل دوم این سریال فانتزی تاریک در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین در اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال عازم جهنم شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات این فصل هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید که بیشتر نقش اعلام تاریخ پخش سریال را دارد:

دانلود از آپارات

فصل اول سریال Hellbound در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد و در سال ۲۰۲۲ این سریال رسما برای فصل دوم تمدید شد. در هر حال طرفداران سریال ۲ سال برای پخش فصل دوم سریال صبر کردند. همچنین پوستر جدید فصل دوم سریال Hellbound هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فصل دوم سریال Hellbound

یون سانگ-هو، کارگردان فیلم Train to Busan وظیفه کارگردانی و ساخت سریال Hellbound را بر عهده دارد که چوی کیو-سوک در نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال به او کمک می‌کند. کیم سونگ-چول، کیم هیون جو، پارک جونگ-مین، کیم شین-راک، مون سوری، لی دانگ-هی، چو دانگاین، مون گئون-یانگ، ایم سونگ یائه، یانگ ایکجون، لی ری و هونگ یویی-جوون از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Hellbound حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق خلاصه داستان فصل دوم سریال Hellbound، جونگ جینسو، بنیانگذار فرقه مذهبی حقیقت جدید پس از چندین سال پشت سر گذاشتن محکومیت خود در جهنم بازگشته است. او پس از بازگشت متوجه دستورات تازه حقیقت جدید می‌شود و Arrowhead که فرقه افراطی‌تر آن است اکنون بر جامعه حکومت می‌کند. اما زمانی‌که جینسو متوجه می‌شود که او تنها کسی نیست که به دنیای زندگان بازگشته است. او به‌دنبال یافتن این است که رستاخیز چه نتایجی داشته است و او همچنین به‌دنبال یافتن رستگاری است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات