انیمیشن Transformers One شروع یک سه‌گانه خواهد بود

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
اپتیموس پرایم و مگاترون جوان درکنار دوستانشان در انیمیشن Transformers One
طبق مصاحبه اخیر کارگردان Transformers One، این انیمیشن می‌تواند آغازگر یک سه‌گانه باشد.
تبلیغات

جاش کولی، کارگردان انیمیشن Transformers One پس از دریافت تحسین‌های گسترده به احتمال ساخت یک سه‌گانه اشاره می‌کند. انیمیشن مذکور به‌عنوان پیش درآمد مجموعه Transformers، به دوستی اولیه بین آپتیموس پرایم و مگاترون می‌پردازد و وقایعی که منجر به دشمنی افسانه‌ای آن‌ها شد را نشان می‌دهد. حتی نشان می‌دهد که چگونه گروهی از ربات‌ها به جنگجویان تغییر شکل‌دهنده نمادینی که هم‌اکنون می‌شناسیم تبدیل شدند.

جاش کولی در مصاحبه اخیر خود با رسانه TheWrap گفت که امیدوار است این داستان را به یک سه‌گانه تمام‌عیار تبدیل کند. بعد از سال‌ها تمرکز روی اتوبات‌ها و دسپتیکان‌هایی که روی زمین با یکدیگر مبارزه می‌کنند، کولی می‌خواهد در وهله اول به سراغ چیزی برود که آن ربات‌های مبارز را به این‌جا آورده است. او برنامه‌هایی برای نشان دادن جنگی دارد که سایبرترون را از هم جدا کرد و فاجعه‌ای عظیم را رقم زد. جاش کولی در مصاحبه با TheWrap اظهار داشت:

«قطعا داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد. ما عادت داریم داستان را از زمانی شروع کنیم که سیاره‌ها می‌میرند و اتوبات‌ها به سمت زمین می‌روند؛ بنابراین یک جنگ تمام‌عیار وجود دارد که قبل از جدا شدن آن‌ها و نابودی سیاره‌شان اتفاق می‌افتد. مطمئنا داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد و می‌تواند واقعا سرگرم‌کننده باشد.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameReactor

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات