تیزر فیلم Gladiator 2 مبارزه بی‌رحمانه گلادیاتورها را نشان می‌دهد

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پدرو پاسکال در فیلم Gladiator 2
شرکت پارامونت پیکچرز، تیزر تریلر جدیدی از فیلم گلادیاتور ۲ به کارگردانی ریدلی اسکات پخش کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پارامونت پیکچرز تیزر تریلر جدیدی از فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) را به کارگردانی ریدلی اسکات پخش کرد. رسانه DiscussingFilm گزارش داد که این ویدیو مبارزات بی‌رحمانه گلادیاتورها را در میدان نبرد به نمایش می‌گذارد و به پخش تریلر جدیدی از فیلم در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۳ (۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴) اشاره دارد. فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) با درجه سنی R (بزرگسال) روی پرده نقره‌ای سینما خواهد رفت.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم اکشن تاریخی حماسی Gladiator 2 می‌خوانیم: «لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس [امپراتور سابق روم] و پسر لوسیلا، بیش از دو دهه پس از وقایع نخستین فیلم گلادیاتور، درکنار همسر و فرزندش در قلمرو نومیدیا زندگی می‌کند. او پس از حمله سربازان رومی به‌رهبری ژنرال مارکوس آکاسیوس به بردگی گرفته می‌شود. پس از این اتفاق لوسیوس تصمیم می‌گیرد تا زیر نظر مکرینوس، یکی از مخالفان حکومت پادشاه کاراکالا و گتا، به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه بپردازد.»

پل مسکال در نقش لوسیوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس، جوزف کوئین در نقش پادشاه گتا، فرد هچینگر در نقش پادشاه کاراکالا، درک جاکوبی در نقش سناتور گراکوس، تیم مک‌اینرنی در نقش ترکس و روری مک‌کین در نقش تگولا، ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Gladiator 2 نقش‌آفرینی کردند. ریدلی اسکات سکان هدایت فیلم گلادیاتور ۲ را در دست داشت و دیوید اسکارپا فیلم‌نامه آن را قلم زد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات