تاریخ پخش دو انیمیشن سریالی Inside Out و Win or Lose با انتشار تریلری اعلام شد

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
انیمیشن Dream Productions
پیکسار ضمن اعلام عقب افتادن تاریخ پخش انیمیشن Win or Lose، با انتشار تریلری تاریخ پخش انیمیشن Dream Productions را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش دو انیمیشن سریالی پیکسار مشخص شده است. به نقل از Comingsoon، پیکسار اولین تریلر انیمیشن Dream Productions را منتشر کرد که در ادامه مشخص شد اسپین‌آف انیمیشن Inside Out قرار است در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۱ آذر ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش شود. تمرکز این انیمیشن سریالی قرار است روی نحوه خلق رویاها باشد که در قسمت اول انیمیشن به آن پرداخته شده بود و انیمیشن تولیدات رویا در ۴ قسمت تولید شده است.

همچنین پیکسار تایید کرد که پخش انیمیشن Win or Lose تا تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۲۵ (۱ بهمن ۱۴۰۳) عقب افتاده است که به شکل انحصاری از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در تریلر منتشر شده شاهد نمایش بخشی از اتفاقات انیمیشن Dream Productions هستیم و در بخش کوتاهی هم به انیمیشن Win or Lose اختصاص داده شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

پخش از رسانه

اتفاقات انیمیشن Dream Productions قرار است بین اتفاقات انیمیشن Inside Out و انیمیشن Inside Out 2 جریان داشته باشد. ایمی پولر، مایا رودولف، تونی هیل، لایزا لاپیرا، الی ماکی، ریچارد آیوادی، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک و کینسینگتون تالمن از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Dream Productions حضور دارند.

کری هابسون و مایکل ییتس وظیفه ساخت انیمیشن Win or Lose را بر عهده دارند که علاوه‌بر حضور به‌عنوان شورانر، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته‌اند. دیوید لالی در ساخت انیمیشن بردن یا باختن به هابسون و ییتس کمک خواهد کرد. پیکسار وعده داده است که هر قسمت این انیمیشن از نگاه یکی از شخصیت‌های انیمیشن روایت خواهد شد و اتفاقات انیمیشن در یک مدرسه در مقطع راهنمایی جریان دارد و تمرکز آن روی مربی دن است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات