تریلر جدید انیمیشن Flow | ماجراجویی خطرناک گربه بامزه

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
پوستر انیمیشن Flow
به‌تازگی تریلر جدیدی از انیمیشن Flow منتشر شده است که در آن شاهد ماجراجویی گربه سیاه رنگ و بامزه در دنیای جدید هستیم.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از یکی تحسین شده‌ترین انیمیشن‌های سال منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، به‌تازگی تریلر جدید انیمیشن Flow منتشر شده که برای تبلیغ آن در گیشه آمریکای شمالی است و در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمیشن هستیم. تمرکز انیمیشن روی یک گربه سیاه رنگ است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

پخش از رسانه

انیمیشن Flow داستان یک گربه را دنبال می‌کند که با قایقی پر از حیوانات از گونه‌های دیگر از سیلی که جهان را نابود کرده است، فرار می‌کند. او باید برای بقا و زنده ماندن در دنیای جدید با دیگر حیوانات همکاری کند که می‌تواند کاری سخت و غیر ممکن به‌نظر برسد. انیمیشن Flow ساخت کشور فرانسه، بلژیک و لتونی است که در آن شاهد هیچ دیالوگی نیستیم.

این انیمیشن که توسط Cartoon Movie تولید شده است، برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شد و توانست با تحسین گسترده منتقدان مواجه شود و از آن به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی اسکار امسال یاد می‌شود. گینتس زیلبالودیس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Flow را بر عهده داشته که ماتیس کازا در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرده است.

انیمیشن Flow در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۹ آبان ۱۴۰۳) در کشور فرانسه اکران خواهد شد و سپس این انیمیشن در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳) اکران کوتاه و محدودی را در آمریکا تجربه خواهد کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات