فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End تایید شد

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمه Frieren: Beyond Journey’s End
سرانجام با انتشار یک تیزر و پوستر ساخت فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End رسما تایید و اعلام شده است.
تبلیغات

پخش فصل اول انیمه فریرن: فراتر از پایان سفر اوایل سال جاری به پایان رسید و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماجراجویی فریرن و دوستانش ادامه خواهد داشت. به نقل از AnimeCorner، کرانچی‌رول سرانجام رسما تایید کرد که فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End در دست ساخت است و به همین منظور تیزری کوتاه منتشر شده است که در آن تنها تصویری هنری از فصل دوم این انیمه نمایش داده می‌شود:

پخش از رسانه

همچنین اولین پوستر فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End هم منتشر شده است که درواقع همان نسخه پوستر شده تیزر منتشر شده است، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل دوم انیمه Frieren: Beyond Journey’s End

بخش اول انیمه Frieren: Beyond Journey’s End در ۱۶ قسمت و بخش دوم در ۱۲ قسمت تولید و پخش شده‌اند. انیمه فریرن: پس از پایان سفر اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کانهیتو یامادا و سوکاسا آبه است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۲۰ پخش شد و تاکنون ۱۲ قسمت از مانگا آن نوشته و پخش شده است که مانگا آن همچنان ادامه دارد. کیچیرو سایتو وظیفه کارگردانی و توموهیرو سوزوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Frieren: Beyond Journey’s End را بر عهده دارند.

وظیفه ساخت این انیمه هم بر عهده Madhouse، سازنده انیمه Hunter × Hunter و انیمه Overlord بوده است. انیمه Frieren: Beyond Journey’s End داستان شاه شیطان شکست خورده و گروه قهرمانان پیروز را دنبال می‌کند که به سرزمین خود بازگشته‌اند و پیش از اینکه از یکدیگر جدا شوند، مسیر و ماجراجویی ۱۰ساله خود را روایت می‌کنند. جادوگر فریرن، قهرمان هیمل، کشیش هایتر و جنگجو ایزن چهار عضور این گروه هستند که باید از یکدیگر خداحافظی کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات