کارگردان رستگاری در شاوشنک چرا برای کارگردانی Stranger Things 5 بازگشته است؟

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه عریض پوستر رسمی فصل چهارم سریال Stranger Things
فرانک دارابونت، کارگردان فیلم The Shawshank Redemption از دلیل بازگشت به فیلمسازی برای کارگردانی ۲ قسمت از سریال Stranger Things 5 پرده برداشته است.
تبلیغات

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things همچنان در جریان است و به پایان خود نزدیک می‌شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم رستگاری در شاوشنک از دلیل بازگشتش برای کارگردانی دو قسمت از فصل پایانی این سریال گفته است. به نقل ااز CBR، فرانک دارابونت، کارگردان فیلم The Shawshank Redemption در مصاحبه اخیر خود با The Daily Beast به دلیل این موضوع که چرا برای کارگردانی دو قسمت از سریال Stranger Things 5 بازگشته است. او وظیفه کارگردانی قسمت سوم و پنجم فصل پایانی این سریال را بر عهده داشته است.

دارابونت تقریبا به مدت یک دهه اعلام بازنشستگی کرده بود و حالا فاش کرد که او و همسرش از طرفداران سریال Stranger Things هستند و می‌گوید برخلاف آثار امروزی، این سریال دارای قلب و احساس است و به همین دلیل تصمیم به قبول پیشنهاد برادران دافر گرفته است. دارابونت گفت: «من و همسرم عاشق این سریال هستیم. سریال پر احساس است و قلب دارد؛ در روزگاری که محتوای سرگرمی معمولا به نمایش یک‌مشت آدم عوضی که یک‌سری کارهای بد را به‌خاطر اهداف پلید خود انجام می‌دهند، خلاصه می‌شود.»

فرانک دارابونت

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر،جو کیری، مایا هاوک،چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون، جیمی کمپبل باور، نل فیشر، الکس برو و جیک کانلی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 بازگشته‌اند.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود. علاوه‌بر دارابونت و برادران دافر، دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Ten Cloverfield Lane و فیلم Prey وظیفه کارگردانی یک قسمت و شان لوی، کارگردان فیلم ددپول و ولورین وظیفه کارگردانی حداقل یک قسمت از این سریال را بر عهده دارند. دارابونت سابقه کارگردانی فیلم رستگاری در شاوشنک، فیلم The Green Mile و فیلم The Mist به‌همراه ساخت دو فصل اول سریال مردگان متحرک و سریال Mob City را در کارنامه خود دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات