فیلمبرداری فصل نهایی سریال Outlander به پایان رسید

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
دو شخصیت اصلی سریال Outlander با یک اسلحه کنار هم ایستادند
شبکه Starz در اینستاگرام رسمی خود تصاویری از پشت صحنه آخرین روز فیلمبرداری سریال Outlanders منتشر کرد.
تبلیغات

به گزارش رسانه Coming Soon، شبکه Starz به‌طور رسمی اعلام کرد که تولید فصل نهایی سریال Outlander، پس از ماه‌ها فیلمبرداری به پایان رسیده است. به‌مناسبت اتمام فرایند تولید فصل هشتم و پایانی، شبکه استارز مجموعه‌ای از تصاویر پشت صحنه با حضور عوامل تولید و بازیگران را در روز آخر فیلمبرداری این سریال درام تاریخی، منتشر کرد.

سریال اوت‌لندر ترکیبی از ژانرهای عاشقانه، علمی-تخیلی، تاریخی و ماجراجویی در یک داستان حماسی است. این سریال، داستان یک پرستار نظامی به نام کلر رندال را در سال ۱۹۴۵ میلادی روایت می‌کند که به‌شکل مرموزی در زمان به عقب برمی‌گردد و به سال ۱۷۴۳ میلادی در کشور اسکاتلند می‌رود.

پشت صحنه فصل آخر سریال اوتلندر
پشت صحنه فصل آخر سریال اوتلندر
پشت صحنه فصل آخر سریال اوتلندر
پشت صحنه فصل آخر سریال اوتلندر

از ستارگان این سریال می‌توان به کیترونیا بلف، سم هوگان، سوفی اسکلتون، ریچارد رنکین، ماریا دویل کندی، دونکان لاکروا، دیوید بری، سزار دامبوی، لارن لایل، کالین مک‌فارلن و کیتلین اورایان اشاره کرد. تهیه‌کنندگان این سریال نیز رونالد دی. مور، مریل دیویس، متیو بی. رابرتز، تونی گرافیا، اندی هریس و جیم کولبرگ هستند.

این سریال قرار است که یک دنباله سریالی دیگر به نام Outlander: Blood of My Blood داشته باشد. این دنباله قرار است داستان دو عشق موازی از والدین کلر رندال و جیمی فریزر را دنبال کند که در دو بازه زمانی مختلف اتفاق می‌افتند؛ یکی در اوایل قرن هجدهم در ارتفاعات اسکاتلند و دیگری در جریان جنگ جهانی دوم در انگلستان. این سریال با نقش‌آفرینی هریت اسلتر و جیمی روی در نقش والدین جیمی فریزر یعنی الن مک‌کنزی و برایان فریزر و همچنین هرمایونی کورفیلد و جرمی ایروان در نقش والدین کلر رندال یعنی جولیا موریستون و هنری بوچمپ تولید می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات