اولین تصاویر فیلم The Electric State نتفلیکس | ماجراجویی میلی بابی براون و کریس پرت

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
مطالعه 4 دقیقه
میلی بابی براون با شمشیر در دست در فیلم Damsel
نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم The Electric State به کارگردانی برادران روسو و با بازی میلی بابی براون و کریس پرت را منتشر کرده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم الکتریک استیت منتشر شده است. به نقل از VG247، نتفلیکس در همکاری با مجله Vanity Fair اولین تصاویر رسمی فیلم The Electric State را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور میلی بابی براون و کریس پرت هستیم. این تصاویر دنیای اتفاقات فیلم را نشان می‌دهد که در آن ربات‌های زیادی هم دیده می‌شوند. همچنین در یک تصویر می‌توان شاهد صحنه‌های اکشن فیلم و همچنین در تصویر دیگر پشت صحنه فیلم را مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ربات و فولکس واگن در فیلم The Electric State
کریس پرت و میلی بابی براون در فیلم The Electric State
میلی بابی براون و ربات در فیلم The Electric State
میلی بابی براون با تفنگ و ربات ها در فیلم The Electric State
میلی بابی براون، کریس پرت و جاناتان کی کوان در فیلم The Electric State
برادران روسو در حال صحبت با میلی بابی براون در پشت صحنه در فیلم The Electric State
کریس پرت در صحنه اکشن فیلم The Electric State
جانکارلو اسپوزیتو و استنلی توچی در فیلم The Electric State
ماشین زرد رنگ در جاده دنیای پسا آخرالزمانی فیلم The Electric State
ربات در حال حمل فولکس واگن در فیلم The Electric State

جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو، کارگردان آثاری چون فیلم Captain America: Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War، فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame که پیش از این با نتفلیکس در فیلم The Gray Man همکاری کرده بودند، وظیفه کارگردانی فیلم The Electric State را براساس فیلمنامه‌ای از کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بر عهده دارند. میلی بابی براون، کریس پرت، جاناتان کی کوان، استنلی توچی، جیسن الکساندر، برایان کاکس، جنی سلیت، جانکارلو اسپوزیتو، آنتونی مکی و بیلی باب تورنتون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم الکتریک استیت حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Electric State داستان یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که پس از دوستی با یک ربات متوجه می‌شود که او توسط برادر گمشده‌اش فرستاده شده است. اتفاقات این فیلم در یک دنیای پسا آخرالزمانی در اواخر دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و حال این دختر با این ربات یک ماجراجویی به سراسر کشور را برای یافتن برادرش آغاز می‌کند که در طول آن با خطرات و مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. این فیلم علمی تخیلی اقتباسی از رمانی تحسین شده به همین نام اثر سایمون استالنهاگ است.

فیلم The Electric State در ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات