بازیگر اصلی جیگساو در فیلم اره ۱۱ بازمی‌گردد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
بازگشت توبین بل برای ایفای نقش جیگساو در قسمت جدید فیلم اره
توبین بل، بازیگر اصلی جیگساو دوباره برای وحشت‌آفرینی در قسمت بعدی فیلم اره باز خواهد گشت.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازگشت بازیگر اصلی جیگساو در فیلم Saw XI (اره ۱۱) تأیید شده است. همان‌طور که رسانه DiscussingFilm گزارش داد، توبین بل در گفت‌وگو با نشریه لس آنجلس تایمز اعلام کرد که «کار جان کرامر تمام نشده است.» فیلم اره ۱۱ به کارگردانی کوین گرویترت برای اکران در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۴ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده است.

پوستر ۲۰ سالگی مجموعه فیلم‌های اره
Lionsgate

فیلم Saw X در سال ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت و نه‌تنها مورد تحسین منتقدها قرار گرفت، بلکه با استقبال طرفدارها نیز مواجه شد. این فیلم با بودجه ۱۳ میلیون دلاری توانست ۱۱۱.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. کوین گرویترت، کارگردان فیلم Saw VI (اره ۶) سکان هدایت فیلم اره ۱۰ را در دست داشت و جاش استالبرگ، نویسنده فیلم Jigsaw (جیگساو) فیلم‌نامه آن را قلم زد.

در خلاصه داستان فیلم Saw X می‌خوانیم: «جان کرامر ملقب‌به جیگساو به امید یافتن راهی برای درمان سرطان خود به مکزیک می‌رود، اما وقتی متوجه می‌شود کل قضیه درمان ساختگی بوده است، به‌سراغ گرفتن انتقام از تنها راهی می‌رود که می‌شناسد.» توبین بل، سینوو ماکودی لوند، استیون برند، مایکل بیچ، رناتا واکا، پالت هرناند، جاشوا اوکاموتو و اکتاویو هینوجوزا در این فیلم بازی کردند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات