علاقه تهیه‌کننده سریال شرلوک به ادامه ساخت آن با بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از شرلوک هلمز و دکتر واتسون در سریال Sherlock
یکی از تهیه‌کنندگان سریال شرلوک متعلق به شبکه BBC می‌گوید که این سریال با حضور بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن، آینده‌دار است.
تبلیغات

به گزارش رسانه Coming Soon، سریال شرلوک در سال ۲۰۱۰ پخش شد و شامل چهار فصل سه قسمتی به‌همراه یک قسمت ویژه به‌نام «عروس نفرت‌انگیز» بود که بین فصل سوم و چهارم سریال به نمایش درآمد و تعداد قسمت‌های آن را مجموعا به ۱۳ قسمت می‌رساند. این سریال که در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید، با درخشش بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون توانست طرفداران زیادی جذب کند. با این‌که به‌نظر می‌رسید با اتمام فصل چهارم، این سریال کاملا به پایان خط رسیده باشد، اما سو ورتو، تهیه‌کننده آن می‌گوید که این سریال احتمالا در آینده بازمی‌گردد.

سو ورتو در مصاحبه با رسانه Deadline گفت:«ما عاشق آن برنامه هستیم و آینده‌ای برای آن می‌بینیم. شاید یک روز برگردد. صادقانه اگر همه بخواهند انجامش دهند، من هنوز دکور آن که احتمالا تا الان پوسیده است را در انبار خود نگه داشته‌ام. مسئله فقط این است که همه را دوباره گرد هم آوریم؛ بستگی دارد که بازیگران آن می‌خواهند انجامش بدهند یا خیر».

دکتر واتسون و شرلوک هلمز روبه‌روی یکدیگر در حال صحبت کردن در سریال Sherlock

مارک گتیس که علاوه‌بر شراکت در ساخت این سریال به‌همراه استیون موفات در نقش مایکرافت هولمز نیز بازی کرده بود، قبلا از تمایل خود برای ساخت یک فیلم شرلوک با بازی کامبربچ و فریمن خبر داده بود. او در سال ۲۰۲۳ و در جریان مصاحبه‌اش با رسانه گاردین گفت:

«مردم فکر می‌کنند که فقط لازم است تا چوب‌دستی‌ات را تکان بدهی [و همه چیز درست شود]. علاقه‌مند کردن افراد و ساختن فیلم‌ها کار بسیار سختی است. یادم می‌آید درباره فیلم «مرد مورچه‌ای» با ادگار رایت صحبت می‌کردم که او هشت سال از عمرش را پای آن صرف کرد و آخر هم موفق نشد آن را بسازد. هشت سال تقریبا معادل یک دهه می‌شود. چند مورد از این‌ها را به رزومه‌ات اضافه کن و نهایتا وقتی داری می‌میری متوجه می‌شوی که فقط ۴ فیلم در زندگی‌ات ساختی. اما با این‌حال واقعا علاقه‌مند هستیم تا این کار را برای تلویزیون انجام دهیم چون ما عاشق تلویزیون هستیم. ما عاشق این هستیم که یک فیلم شرلوک بسازیم. این منطقی‌ترین کار به‌نظر می‌رسد».

مارک گتیس در جریان رویداد اولیویر آواردز ۲۰۲۴ به رسانه ددلاین هم گفته بود که علاقه دارد یک فیلم شرلوک بسازد اما همان‌طور که سو ورتو نیز به آن اشاره کرد، جمع کردن همه کنار یکدیگر کار بسیار سختی است. هر چهار فصل سریال شرلوک را می‌توانید از شبکه Hulu تماشا نمایید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات