انیمیشن سینمایی جدید دنیای دی سی براساس دو شخصیت رابین تایید شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
جیسون تاد و دیک گریسون در دنیای کمیک دی سی
برادران وارنر در حال ساخت انیمیشن سینمایی جدید از دنیای دی سی با نام Dynamic Duo است که با داستان آن روی ریشه دو نسخه از شخصیت رابین خواهد بود.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، انیمیشن سینمایی جدیدی از دنیای دی سی ساخته خواهد شد. به نقل از IGN و ددلاین، برادران وارنر در حال ساخت یک انیمیشن سینمایی جدید از دنیای دی سی است که تمرکز آن روی دو نسخه از شخصیت رابین خواهد بود. این پروژه با همکاری بخش انیمیشن‌سازی برادران وارنر و دی‌سی استودیو ساخته خواهد شد و Dynamic Duo نام دارد. این انیمیشن به روزهای اول دیک گریسون و جیسون تاد خواهد پرداخت.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، این دو شخصیت به خود Dynamic Duo می‌گویند و آن‌ها دزدهای یتیم و بهترین دوستان یکدیگر هستند که رویاهای زندگی بهتر را دارند. اما دوستی آن‌ها با نگاه و دیدگاه جدید یک رقیب تازه‌وارد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت که باعث ایجاد یک Dynamic Duo جدید می‌شود. همچنین اولین پوستر این انیمیشن هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Dynamic Duo

جیمز گان، رئیس دی‌سی استودیو به‌همراه مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن Dynamic Duo حضور خواهند داشت، اما این انیمیشن ارتباط داستانی با دنیای بتمن مت ریوز یا دنیای جدید DC نخواهد داشت و اثری مستقل خواهد بود. آرتور مینتز وظیفه کارگردانی انیمیشن Dynamic Duo را بر عهده دارد که به‌همراه استودیو انیمیشن‌سازی جدید خود که Swaybox نام دارد و با ترسا اندرسون، همسرش آن را تاسیس کرده است، در ساخت انیمیشن نقش خواهند داشت.

طبق گزارش‌ها، Swaybox قرار است ترکیبی از صحنه‌های CGI، انیمیشنی، عروسکی و لایو اکشن را در انیمیشن Dynamic Duo استفاده کند. متیو آلدریخ، نویسنده انیمیشن Coco و انیمیشن Lightyear وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن جدید دنیای دی‌سی را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای اکران انیمیشن Dynamic Duo اعلام نشده است و به‌نظر می‌رسد که هنوز زمان زیادی تا اکران این انیمیشن باقی‌مانده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات