منتظر فیلم جوکر ۳ نباشید

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
پادشاه جرم‌وجنایت گاتهام در فیلم Joker: Folie a Deux
تاد فیلیپس می‌گوید که او برنامه‌ای برای ساخت قسمت دیگری از فیلم جوکر یا فییلم دیگری از دنیای دی سی پس از فیلم Joker: Folie à Deux ندارد.
تبلیغات

فیلم Joker 2 جمعه این هفته روی پرده‌های سینما خواهد رفت و تاکنون نقدهای متوسطی از منتقدان دریافت کرده است، اما آیا فیلم جوکر به یک سه‌گانه تبدیل خواهد شد؟ طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمالا نباید منتظر قسمت سومی از فیلم Joker باشیم. به نقل از Gamespot، هالیوودریپورتر از تاد فیلیپس، کارگردان فیلم‌های جوکر در مورد احتمال ساخت فیلم Joker 3 یا فیلمی مستقل از شخصیت هارلی کویین با بازی لیدی گاگا یا فیلم دیگری از دنیای DC سوال پرسید.

او گفت که هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم دیگری در دنیای دی سی ندارد. فیلیپس در این رابطه گفت: «واقعا فیلمی اکنون نیست که بخواهم آن را بسازم. احساس می‌کنم دوران حضور من در دی‌سی یونیورس همین دو فیلم بود.» فیلیپس قبلا در مصاحبه با ورایتی گفته بود که از کار روی دو فیلم Joker زمان خوبی را سپری کرده است، اما اکنون برنامه‌ای برای قسمت سوم وجود ندارد. بااین‌حال فیلیپس گفت که برنامه‌ها ممکن است تغییر کنند.

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است. طبق پیش‌بینی‌ها، فیلم جوکر 2 افتتاحیه جهانی بین ۱۳۰ تا ۱۴۵ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که افتتاحیه این فیلم در گیشه آمریکای شمالی نیز بین ۵۰ تا ۶۰ ملیون دلار پیش‌بینی می‌شود. این فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات