تریلر جدید فیلم Paddington 3 نسخه بچه پدینگتون را نشان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
نسخه کودک پدینگتون در فیلم Paddington in Peru
استودیو کانال تریلر جدیدی از فیلم Paddington in Peru را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی هیجان‌انگیز پدینگتون هستیم.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Paddington 3 منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، استودیو کانال امروز تریلر جدید فیلم Paddington in Peru را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد ماجراجویی پدینگتون و خانواده براون در پرو هستیم که درکنار ملاقات مجدد این خرس بامزه با عمه لوسی، او باید در یک ماجراجویی در جنگل برای یافتن شهر گمشده انجام دهد و در طول تریلر شاهد نسخه کودکی پدینگتون نیز هستیم.

پدینگتون و براون‌ها خانواده فرزندخوانده‌اش در فیلم Paddington in Peru تصمیم می‌گیرند به دیدن عمه‌اش لوسی در پرو بروند، اما شرایط آنها را به سمت ماجراجویی‌های ناگوار در جنگل‌های آمازون و کوه‌های پرو سوق می‌دهد. در دامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

پخش از رسانه

دوگال ویلسون وظیفه کارگردانی فیلم Paddington in Peru را بر عهده دارد. ویلسون پیش از این سابقه کارگردانی موزیک ویدیو و تبلیغات تجاری را بر عهده داشته و حالا جایگزین پل کینگ در سمت کارگردانی فیلم پدینگتون 3 شده است. فیلم Paddington 3 براساس داستانی از پل کینگ، سایمن فارنابی و مارک برتون ساخته خواهد شد که برتون، جان فاستر و جیمز لامونت فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

پدینگتون و براون‌ها خانواده فرزندخوانده‌اش در در فیلم Paddington in Peru تصمیم می‌گیرند به دیدن عمه‌اش لوسی در پرو بروند، اما شرایط آنها را به سمت ماجراجویی‌های ناگوار در جنگل‌های آمازون و کوه‌های پرو سوق می‌دهد. هیو بونه‌ویل، بن ویشاو، جیم برودبنت، جولی والترز، مدلین هریس، ایملدا استنتون، امیلی مورتیمر، الیویا کلمن، آنتونیو باندراس، کارلا توس و ساموئل جاسلین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Paddington in Peru حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Paddington in Peru برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) در آمریکا و در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) در بریتانیا برنامه‌ریزی شده است. همچنین به‌تازگی ساخت فیلم Paddington 4 به‌همراه یک سریال جدید براساس این مجموعه تایید شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات